☥ Liv ☥ med to blå Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 ...jeg håper bare noen vil dele sine erfaringer... Jeg bruker å være regelmessig når det gjelder mensen. Den kan selvfølgelig av og til komme en dag før eller etter, men jeg går aldri over 28 dager. Ligger som oftest på 25-26 dager. Nå er jeg på dag 29, og fortsatt ingen mens. Tok en test igår (CB-digital), men den var negativ. Noen som har opplevd å ikke teste positivt med CB-digital selv om de var gravide? På forhånd takk for svar...
fjolla Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Har ikke selv opplevd det, men vet det har skjedd. Kan bare være at du produserer hcg sent, men det kan også være at mensen er sen. Hadde jeg vært deg ville jeg ventet et par dager, dukker ikke tanta opp ville jeg tatt en ny test. Lykke til
ippemo får augustbaby Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Ja, det har jeg opplevd. Nesten to uker over IKM fikk jeg første positive test. Før det hadde jeg tre negative CB-digitale.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Prøv en vanlig CB, de skal visst kunne slå ut tidligere. Selv testet jeg positivt med CB digital på dagen jeg ventet mensen.
☥ Liv ☥ med to blå Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2008 Tusen takk for svar ) Har fortsatt ikke fått mensen, men venter et par dager til med å teste på nytt. Føler meg ikke gravid, så er sikkert bare kroppen min som tuller litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå