Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bord og bokhylle fra Ikea, Leksvik-serien. Hadde tvbord i samme serie, men nå passer ikke det siden det var et hjørnebord. Vil det da se rart ut med et annet tv-bord fra ikea? i en annen serie.

Leksvik er mørk, mens de jeg har sett på er enten helt lyst eller mørk, men ikke samme nyanse som Leksvik-serien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må man ha grønne sokker om man har grønn truse?

Det er vel for faen ditt hjem. Ingen her som har noe med hva du synes er pent og har i stua di? Våg å ta en selvstendig avgjørelse av og til, og du skal se livet blir mye enklere.

Skrevet

Joa men jeg ser jo ikke hvordan det ser ut før jeg kommer hjem og har skrudd det sammen. Derfor er det jo greit å høre først. Jeg har null peiling på hva som ser bra ut og ikke. Derfor spurte jeg.

Nei, man må ikke ha grønne sokker når man har grønn truse, men man føler seg bedre om bh, truse og sokker har samme farge, og ikke kræsjer med resten av bekledningen.

Skrevet

høhø. Vel ingen andre her som vet hvordan stua di ser ut. Og så lenge alt du har er billige møbler fra Ikea kan det neppe bli alt for feil.

Skrevet

Kommer vel ann på hvor 'sti' man er på sånn vil jeg tro.

Vi har Leksvik cd-søyler og tv-bord og et stuebord fra Skeidar.Liker det jeg;-)

I tillegg er de andre møblene vi har fra div auksjoner og loppiser,pusset opp av min mann.Et møbel fra hvert prestgjeld;-)

Kommer ann på stil g hva man liker det.Gjør som du vil!

Skrevet

Hoho, stått opp med feil bein i dag eller Doppler?

Var en enkelt spørsmål bare.

Skrevet

Seriøst?

Syns det er skremmende hvor store problemer en kan ha..

Skrevet

Ok, får se hva jeg gjør da. Når jeg tenker meg om matcher ikke spisestua resten her, så det går sikkert greit med litt kræsj.

Skrevet

Kræsj er viktig,det er det samme som å sette personlig preg det;-)

Ingen vil vel ha et hjem som ser ut som det er tatt rett ut av en katalog...

Skrevet

Nei, for så vidt ikke, for junior har allerede satt sitt personlige preg på stuebordet :/

Skrevet

Måtte inn og titte på hjørenbordet og ser det er jo rett bakerst. Har selv hatt et tv-bord for hjørne på rett vegg (kjøpte det til det også) Og det var faktisk en kul vri.

Så jeg hadde beholdt det gamle jeg.

Skrevet

vi har leksvik stuebord og Bestå tvhylle i brunsort og kan ikke si jeg har tenkt over at det kræsjer nei :P

Skrevet

Jeg synes det er direkte slitsomt når alle møbler er fra en og samme serie, virker så utrolig lite fantasifult og kjedelig!

For all del, kjøp tvbord i en annen serie hehe :) MYE finere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...