xxxJulianexxx Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Kranglet med naboene her om dagen ang. en port i gjerdet vårt. De vil at porten skal være lukket for at deres drittbikkje ikke skal løpe inn i vår hage. Jeg vil porten skal være åpen for at sønnen vår skal kunne sykle ut og inn som han vil. (Han klarer ikke åpne porten). Så kan de selv sørge for å holde bikkja si inngjerdet. De påstår at porten går ut på deres eiendom, noe den ikke gjør. Den går ut på kommunal eiendom. Jeg har et kart jeg har fått av kommunen som beviser det. De påstår at kartet er feil. Både gjerdet og porten tilhører vårt hus. Etter diskusjonen med dem satte vi porten åpen. Senere på dagen satt vi på verandaen og spiste middag. Da kommer mannen ut og smeller igjen porten rett foran trynet på oss, setter seg i bilen og drar uten et ord. Samboeren min ble så forbanna at han hekta av hele porten og satte den vekk. Så nå har vi den åpningen vi vil. Vi bestemmer jo for faen over vårt eget gjerde. Lurer på om det gjør vondt å være så tjukk i hue jeg??? Litt synd på dem er det jo. Det regner som faen ute og de har glemt å lukke igjen bilvinduet sitt. Og jeg gidder IKKE ringe på og fortelle dem det................
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Er det ditt gjerde, altså den stygge siden er inn mot din eiendom, så er det nok også din port. Kanskje bikkja liker kjøtt med rottegift?
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Går jo an å at det kommer et skikkelig regnskyll også, iform av ei 10-litersbøtte med vann..Splash, inn vinduet. Gjør bikkja skade på deres eiendom? Irritasjon - noe dere har klagd på, eller er det ok for dere om den valser innom? Uansett; snodige naboer...
xxxJulianexxx Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2008 Den stygge siden er inn mot oss så gjerdet og porten er vår ja. Vi snakket med to andre naboer som kunne fortelle at noen tidligere eiere har satt opp gjerdet her. Så det er ingen tvil om det. Vi har ikke bodd her så lenge og vi har aldri sagt noe om bikkja dems. Har aldri sett den i hagen her heller jeg. Det er selvfølgelig ikke greit for oss at den kommer hit. Men det er jo ikke vår jobb å stenge bikkja ute heller. Jævlig fristende med den bøtta ja:o) Men jeg tror ikke det er nødvendig. Det regner noe helt sinnsykt her. Blir jo så våt selv også av å fly ute:o)
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Slike ekklinger finnes overalt. Ikke bry deg. De har det med å falle ned som en lort. Synd at de ikke ser nytten i en god nabo ,som kan fortelle at vinduet på bilen er åpen når det regner + mye mer. Ha en fin kveld, problemet er ikke på din side av gjerdet.
xxxJulianexxx Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2008 Tusen takk smil ) Og jeg hadde faktisk sagt fra om vinduet hvis de ikke var så jævla frekke idioter. Jeg blir skikkelig sint på sånne mennesker altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå