Piipii Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 i juni fikk vi brev fra bydelen om at vi ikke fikk bhg plass til minstemann og at vi stod som nr 150 på listen. damen i bydelen sa at vi måtte regne med at vi ikke fikk plass til han, og vi slo oss til ro med det. Den 19 dro vi på ferie og kom hjem etter to uker, og gjett hva som lå i posten. Joda lillemann hadde fått plass, og gjett om vi ble glade. Men gjett om lykken snudde da vi så at fristen gikk ut den 30 juni og vi åpnet brevet den 4 juli!!!!!!!!!! Skal ringe bydelen og trygle meg ihjel i morgen, men tviler på at det går. Søren også er så fortvilet, nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Hva tror dere, tror du det vil gå?
BettyBoob Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 håper du får gjennomslag, for i disse ferietider kan de ikke regne med at folk får posten sin i tide til å overholde slike korte frister! masse lykket til
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 å fy søren!!! Snakk om uflaks da!!! Håper de hører på dere, det er tross alt midt i ferien, de burde kunne gi en frist på mer enn 2 uker til å svare på slikt!!! Håper det ordner seg!
Piipii Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2008 Mhm vet, syns det er rart de sender ut dette nå i ferien. Men skjønner at de må det også, er bare så sinnsykt synd:(
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Jeg håper at det skal gå bra for din del, og når du forklarer også grunnen, regner jeg med at de har forståelse for det. i barnehagen der jeg jobber er det 8 dagers frist for å svare på om du tar plassen, om det er noen som ikke svarer har vi ringt å minnet dem på svarfristen..... nå er ikke den barehagen i oslo, men den er ikke veldig langt unna.... Krysser fingre at det ordner seg for dere:-)
storebror og junibaby=) Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 huff,den er kjip. Vi fikk også plass nå,og vi fikk EN uke på å svare,Ellersgikk plassen automatisk videre.VELDIG glad for at jeg var hjemme ja Så signerer hun som sier de bør ringe i ferie tider
Heidi med to gutter + spire Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 vi svarte etter fristen, og vi fikk beholde plassen:) så, det ordner seg nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå