Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Gutten min på 10 måneder sitter i sportsvognen, og fotstøtten er satt ned, og da kom jeg plutelig til å tenke på vognpose, eller hva varmt han kan sitte i når det blir kjøligere. Jeg har vokipose, og har lest at den kan brukes opp til 3 års alder (hvis barnet vil sitte rolig i den da). Hva er mest vanlig å bruke? Har lammeskinnfell fra Nøstebarn, men den bruker ofte å bli for varm for han (- unntatt når det er veldig kaldt på vinteren). Før fotstøtten ble statt ned (gjorde det nylig) brukte jeg dyne over han, den vil jo ikke ligge tett over han nå lenger når han har bøyle i sportsvognen, og skille mellom bena for ikke å skli ut.. ?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har vognpose som jeg kan dra selene gjennom slik at jeg kan bruke den i sportsdelen til høsten og vinteren igjen. Har dunpose, ikke sikker på om du kan dra selene gjennom voksi posen, men det kan du sikkert, da sitter jo barnet fastspent og må sitte rolig;-)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 sjekk ut denne ... den er ganske hendig ... http://www.lilleprinsen.no/product/0/9269/453941/EasyKID_dunpose.html
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Ja kan få selene igjennom vokiposen. Er laget slik at man kan klippe opp åpninger. Men ble litt i tvil i og med at nå bruker vi også benskilleren.. føler at han sitter mer på plass i vognen da, men går nok sikkert greit uten. HI
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 På dunposen jeg har er det åpning til beinskilleren i bøyla også, er det ikke det på voksi?
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Odenwalder posen er genial! Voksiposen klarte ikke å holde tullemor varm; MEN Odenwalder ble ho god og varm uten å ha på seg altfor mye klær!! Tror du kan ha den i sportsvogn også, pluss at det er antiskli bak!!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har ikke satt meg sånn inn i det med voksiposen. Jeg har ikke sett noen åpning til nå. Jeg for undersøke det nærmere. Tusen takk for tips angående dunposen.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Jeg som skreiv over at jeg hadde dunpose, og det er odenvalder jeg også har, kom bare ikke på navnet, pakka den vekk for sommeren. Ja du kan ha den i sportdelen uten problem, er også laget klart til å klippe opp lengere opp på den og, slik at den passer når man justerer selene i vogna oppover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå