Gjest irismor Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Blir snart sprø. Klarer ikke å huske teksten :-(
velsignet med to Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Lille kattepus, hvor har du vært? Jeg har vært hos mamman min. Lillekattepus, hva gjorde du der? Jeg stjal melk fra mamman min. Lille kattepus, hva fikk du da? Jeg fikk ris på halen min. Lille kattepus, hva sa du da? Mjau, mjau, halen min. Tror jeg det er.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Lille Kattepus hvor har du vært? Jeg har vært hos Mamman min. Lille Kattepus hva gjorde du der? Jeg stjal melk fra Mamman min. Lille Kattepus hva fikk du da? Jeg fikk ris på halen min. Lille Kattepus hva sa du da? Mjau mjau, halen min! =)
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Lille pusekatt, hvor har du vært? Jeg har vært hos mamman min. Lille pusekatt, hva gjorde du der? Jeg stjal melk hos mamman min. Lille pusekatt, hva fikk du da? Jeg fikk ris på halen min. Lille pusekatt, hva sa du da? Mjau, mjau halen min.. Sånn synger jeg ;-)
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 hehe.....synes ikke den er helt politisk korrekt lengre men: Lille kattepus hvor har du vært? Jeg har vært hos mamman min. Lille kattepus hva gjorde du der? Jeg stjal melk fra mamman min Lille kattepus hva fikk du da? Jeg fikk ris på halen min Lillekattepus hva sa du da? Au mjau halen min. jaja...noe sånt synes jeg å huske
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 lille kattepus hvor har du vært, jeg har vært hos mamman min lillekattepus hva gjor du der, jeg drakk melk hos mamman min å så husker ikke jeg mer. men det er noe med hallen også
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Lille kattepus, hvor har du vært? Jeg har vært hos mamman min. Lille kattepus, hva gjorde du der? Jeg stjal melk fra mamman min. Lille kattepus, hva fikk du da? Jeg fikk ris på halen min. Lille kattepus, hva sa du da? Mjau, mjau, halen min...
Tarantellamora Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Kan hende det er flere versjoner av den altså men vi har alltid sunget den slik: Lille kattepus( eller pusekatt), hvor har du vært? Jeg har vært hos mammen min. Lille kattepus, hva gjorde du der? Jeg stjal melk his mammaen min. Lille kattepus, hva fikk du da? Jeg fikk ris på halen min. Lille kattepus, hva sa du da? Mjau mjau, halen min...
Gjest irismor Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Tusen tusen tusen takk =0) Jeg kunne bare to linjer som ikke helt hang på greip.
SokkeLaila Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 *ler* Håper HI er fornøyd nå!! (Var på nippet til å skrive inn selv, men noen var før meg gitt!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå