Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 i dag er jeg så sint at jeg sikkert kunne drept hadde jeg ikke blitt tiltalt for det!!! heheheh Saken har seg sånn at i formiddag ente samboern opp me at han skulle på jobb å da ville tøtto på seks være me! å det er jo helt greit. Hun så fornøyd være me pappaen i arbeidsbil å greier å greier! men i hvertfall eg sitter ute på platten foran huset det er ned mot veien der de kjører avgåre å der ser jeg to drittunger(faktisk bare ett år eldre enn henne) komme på rullesko å løperhjul! for det første gadd de ikke fløtte seg ut av veien så samboern måtte omtrent stoppe opp! å idet de kjører forbi hører jeg ho ene si der satt hu stygge sammen me faren sin i bilen å så hører jeg de fortsatte hu bor oppe i det blå stygge huset! De så tydligvis ikke at jeg satt på platten så jeg kremtet fint å ga de en overhandling så det holdt! Sa rett ut at sånt vil ikke jeg høre fra små drittunger! heheh å at vist jeg noen sinne fikk høre noe sånt igjen så skulle det rapoteres til foreldrene!! Å de måtte pent gå hjem å kikke seg selv i speilet før de kritiserte andre! Men jeg tror faktisk dette kan komme fra en av de eldre søskene eller Mor i huset! Blir så sint jeg! Klarer bare ikke holde kjeft! hu ene bor rett nedi veien å er skikkelig drittunge! eller rettere sagt hele fam. der er skikkelige møkkafolk! ingen liker dem!! Men uansett hva hadde dere gjort? jeg overreagerte sikkert men forsvarer alltid sitt eget barn eller hva?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Man forsvarer alltid barna sine. Greit nok det.. Men syns ikke du er det spor bedre selv! Du rakker jo ned på hele familien.. Hvis det er dette du lærer jenta de så vil jo hun ende opp som de to jentene du snakka til..
Nr3påG3jenter:) Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Jeg hade blitt så lei mig. Hade fölt det akkurat sånn som du. Uff alltså, barn kan va veldig stygge mot varandra. Gruer mig skikkelig selv til min jente på 3 blir eldre, hun har CI (cochlea implantat) og litt svårt med venstre side og jeg kan tenke mig att det kan bli litt vanskelig for henne når hun begynner skolen.
!!!! Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Selvfølgelig blir du såret, når dattern din blir mobba. Syntes de fortjente kjeft, håper det hjalp og neste gang går du rett til mor og far. Du kan ikke la dattern din lide under disse nabobarna.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Du sa jo indirekte til de at de var stygge også når du ba de gå hjem å kikke seg i speilet før de kritiserte, så for meg er det like ille som det de sa, og du er voksen og burde derfor gå foran med et godt eksempel! Du skulle selvfølgelig si ifra til de, men syns du burde ha stoppa etter at du hadde sagt at slikt vil du ikke høre, og heller tatt det opp med foreldrene deres!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Eg hadde reagert akkurat slik som deg ! Kjenner eg blir ganske irritert på dine vegner. Nokre barn er så uforskammet at ein knapt trur det ein høyrer. Syns ikkje du rakker ned på deiras familie, hadde vert annleis om du sa at direkte til jentene, at dei var "møkkafolk". Det må vera lov å slenge ut " eder å galle " i etterkant. Kven gjer ikkje det ? Det var vertfall heilt riktig å gje dei ein skjennepreik, som dei hugsa : )
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 For det først så vet ikke min datter dette hun satt trossalt i bilen til sin far å for det andre så forteller ikke jeg min datter at de andre nabobarna er stygg teit eller noe sånt!! Dette svarer jeg til du som svarte 1 på mitt innlegg!! Å jeg sier bare som sant er når foreldrene eller de eldre søskene snakker dritt om mitt barn eller andre barn i gata har jeg lov til å blåse ut min fustrasjon! Å når de er så bortkjemte å så frekk i snasken så mener jeg at jeg kan si akkurat det jeg mener om den saken!! så takk dere andre som støttet meg! for ingen ingen fortjener å få dritt slengt i barna sine! min datter har nok fra før! Hun har turner syndrom å går på veksthormon! å det er ikke noe gøy for henne!! men de naboungene som måtte åpne kjeften er vell litt sjalu forde hun er så heldig å har foreldre som er der for henne å hun får være me pappen sin på jobb!! for det får ikke de! der er far veldig lite hjemme å mor farter en del!!!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Helt greit at eg skulle kanskje ikke bedt dem gå heim å se seg selv i speilet før de kritisert andre , men jeg ble bare så forbannet på snørrungene!!
!!!! Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Å si at de skulle se seg selv i speglen, syntes jeg ikke var galt. Det er et utrykk som ikke går på utseende, men det å ta en god titt på seg selv før man krittiserer andre. Jeg er 100 prosent på HI sin side. Stakkars lille jenta i bilen. Hun har da virkelig nok å slite med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå