Yo&La+spire Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 ...tar renter når eg har permisjon:( Ikke stod det oppgitt noe sted så vidt eg kunne se heller.... Men eg skal nok alltids klare de 400 rentekronene....eg kan jo bare betale med de 97 000 eg får utbetalt for ETT SEMESTER! *juhu* Gla idag ja;)
Lilletrollogmamma Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Er ikke det normalt da? Det har ikke jeg tenkt over engang!!
Yo&La+spire Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2008 og midt oppi det hele glemte eg spørsmålet mitt, hehe... Noen som vet hvor eg kan sjekke hvilke søknader eg har sendt inn/hva eg har søkt om? Lurer på om eg glemte å søke forsørgerstipend, og nå finner eg det ikke ut....
Yo&La+spire Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2008 Det er litt rart...fordi det står (på Dine sider inne på lånekassen) at eg ikke har noen nedbetalingsplan og eg får ikke tilsendt noen giro for betalingen fordi eg fremdeles er student. Dersom du er student er studielånet gratis. Dette gjelder tydeligvis ikke dersom du er student og har permisjon. (men visst de tar renter burde eg jo fått beskjed om å betale tilbake pengene slik man vanligvis får...)
Lilletrollogmamma Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 åja, sånn permisjon ja. Ja, det var litt rart. Jeg trodde du var i permisjon fra jobb...
Yo&La+spire Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2008 Ja, eg trodde det var rentefritt hele permisjonstiden, men det er visst bare rentefritt når eg mottar fødseslstipend....Dvs eg har permisjon 1 år, eg fikk fødselsstipend 6 mnd av dette året og de resterende 6 mnd får eg ingenting, men må betale renter på lånet...slik er det:)! Merkelig....lånekassen samarbeider tydeligvis ikke med universitetet.... Noen som vet svaret på det spørsmålet mitt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå