Meg, J & L Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Sist jeg var gravid var det så populært å smøre seg med olje mot rifter under fødsel.. Jeg prøvde det ikke og sydde både her og der.. Tenkte å prøve den nå. Noen som husker hva den/de het?? Fødselsforberedende olje? Var det det? Weleda sin??? Husker ikke helt. Og når kan man begynne å smøre seg med denne? Noen uker før? 4uker? Takk for svar.
*Stjernesmell* Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Weleda svangerskapspleieolje har jeg brukt... Men jeg har bare brukt den på magen da... Kan bruke den fra du blir gravid og til 3 mnd etter fødsel, tror jeg.
*Stjernesmell* Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Ellers har jeg hørt om jordnøttolje og mandelolje, der hun på apoteket anbefalte jordnøttolje. Har brukt den litt, stod ingen bruksanvisning, men jeg kjøpte den ca 2 mnd før termin og bruker den bare av og til, så jeg har ikke helt tro på at det kommer til å virke for min del...
tullejenta Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Welwda fødselsforberedende olje.. Ttor den skal brukes fra uke 34, men er ikke sikker.
Thumper Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har fått tips om å lage egen jeg. Rett og slett blanding av Aloe Vera gele, olivenolje og E-vitaminkapsel Ikke lurt å lage så masse av gangen for det harskner.... Lykke til...
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 weleda fødselsforberedende olje..fra uke 34 står det. Også kan du bruke jordnøttolje Også hørt at du kan få kobberkrem el noe sånt fra apoteket.
reseret Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Min jordmor sa hvetekimolje, det samme som er i E-vitkapsler. Mye billigere enn Weleda og virker bra synes jeg
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 Sist jeg gikk gravid ble jeg anbefalt på svangerskapskurset kobbersalve.. den er det Weleda som fører. Bruker den denne gangen også.Det er ikke alle apoteker som har den, men fant den til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå