Gå til innhold

Hva kan jeg ønske meg i morgengave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen spurte og jeg aner ikke,hva fikk dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer til å ønske meg bunad.:)

Skrevet

Det er ikke noe jeg kunne tenke meg,hadde kun brukt den på 17.mai,så syntes det er for dyrt til å bli brukt 1 gang i året...

Andre forslag?

Skrevet

Er ikke morgengave noe mannen skal finne på selv og overraske deg med da?

Skrevet

en rose! Fordi det materielle ikke vil ha noe å si for meg dagen etter jeg har fått det jeg ønsker meg mest i hele verden; kjæresten min:)

Skrevet

Er vel meningen at han skal overraske ja men han spurte fordi han syntes det er så vanskelig,jeg er så kresen sier han uff,føler meg utakknemlig.men jeg har alt. kan jo ønske meg en baby til...

Skrevet

Jeg mener egentlig at dette må være noe som mannen gir fordi han ønsker å gi sin brud akkurat "DET".....men skjønner jo etterhvert at mannfolk ikke er det vi skulle ønske de var ifht gaver osv;-)

Dersom du har alt, og ikke trenger gull etc, så kanskje et gavekort på massasje/aromaterapi/fotpleie/frisørtime...?

Evt at han gir deg en weekend på SPA hotell, der dere kan kose dere sammen?

Skrevet

har tenkt på en weekend en eller annen plass som han bestemmer,bare oss 2,og at jeg ikke skal vite når,har ikke sagt det for egentlig var det min gave til han,men siden jeg ikke vet når det passer pga jobben hans så blir det ikke så enkelt og få til,uten at han vet om det og er med og planlegger det,da er liksom halve overaskelsen borte.

sexy undertøy? Håper det passer he,he..

Skrevet

Han må slå skikkelig på stortromma. Morgengaven er ment å skulle forsørge deg hvis noe skjer så han ikke lenger gjør det. Så den må være bra kostbar, dessuten skal du overraskes. Tradisjonelt sett er det gull det går i, gjerne med diverse edle stener.

Trodde den skikken var på vei vekk jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...