Gå til innhold

Symptomer som kommer og går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så lett dette her. Noen dager kjenner jeg liksom masse til puppene og er småkvalm hele dagen, og da er det selvfølgelig irriterende. Men når jeg ikke kjenner blir jeg redd for at noe er galt.. Hønemor!! Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååååååååååå ja... tror det er mange av oss her inne:) tror vi heller skal fokusere på det positive, nemlig at vi er heldige de dagene vi ikke er dårlige og helt amøbe på sofaen...:)

Skrevet

Er no veldig lurt å tenke sånn. Man får jo ikke gjort noe fra eller til uansett, så det er bare å bruke energien når den endelig er der. Skulle bare ønske jeg var i stand til å slappe litt mere av. Er uforholdsmessig på tåhev, og det irriterer meg litt, for jeg er vanligvis ganske fornuftig. Hehe:)

Skrevet

sånn er det første trimesteret, men vær ikke redd. Det er helt normalt å ikke kjenne noe hele tiden.

Skrevet

Bør vel ikke egentlig stille dette spørsmålet, men gjør det likevel...

Man trenger altså ikke kjenne noe hele tiden for at alt skal være bra, men er det noen tilfeller der det er grunn til å bekymre seg?

Skrevet

du blir bare enda mer bekymra når du får svar på sånne spørsmål så ikke spør for alle er forskjellig og da kan du få svar som ikke gjelder deg :) men jeg vet hvordan det er for jeg er akkurat sånn selv:) kjenner mye den ene dan og nesten ikke noe den andre og aldri blir jeg fornøyd, he he:)

Skrevet

Du har helt rett og jeg trekker det tilbake:)

Skrevet

Jeg har det sånn også, er ikke i stand til å huske hvordan det var med de to forrige, og lurer jo på hvorfor det er slik... Kanskje HCG stiger med ujevn hastighet? Kvalmen var også mye verre i varmen enn nå i kulda. Eller er det andre årsaker til variasjon...?

Skrevet

Har det sånn jeg ååå...

Godt vi er flere om å stille spørsmål her inne...

Føler meg litt sånn på og av gravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...