dritgrei hei hei! Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 ... vemod og spenning.... men det blir fint! takk for all heiing i innspurten folkens!
Plutseliten :) Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Åååå tenk at dere har kommet frem med flyttelass og unger og alt Så fint det skal bli,nå er det bare å pakke ut og komme i orden igjen. Har dere fått fikset skap?? Beklager at jeg har vært litt fraværende i heiingen de siste dagene. Har tenkt masse på dere og heiet i hodet og hjertet mitt hver dag! Stor velkommen til Østlandetklem fra
phantomet Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Velkommen til østlandet min venn! Gleder meg til å treffe deg og gjengen om ikke altfor lenge! Klem klem
frøydis m/ 4 Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Fint at dere har kommet så langt nå! Heier for utpakking og for at dere får en flott start på nytt hjemsted. Klemmer
iznogood Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Å pakke ut er masse, mye, gøyere enn å pakke ned og bort! Så gøy å gjennoppdage alle eiendelen og bestemme hvor de skal holde til. Så spennede med nytt hjemsted og alt sammen! Jeg gleder meg med dere :-)
coscos Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Gratulerer med vel overstått flytting! Har vært litt fraværende i det siste så har ikke helt fått med meg siste innspurten din. Laptopen min har kræsja, og nå har jeg bare den vanlige pc'en tilgjengelig. Og, det har ikke vært så morsomt å sitte foran PC'en gjemt inne på et kontor i finværet som var forrige uke. Regner med det blir godt å få pakket ut alle sakene og komme på plass i nytt hjem. Kanskje du kan bli med på treff her i Oslo-området etterhvert også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå