Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Hvordan oppfører babyene deres under "babybio" for de som har vært der, og hvor gamle var babyen?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har prøvd det bare en gang. Jeg husker ikke hvor gammel jenta mi var da, men et sted mellom 6- 9 måneder, kanskje. Da satt hun veldig urolig på fanget mitt, og ville egentlig gjøre alt mulig annet. Jeg klarte ikke å konsentrer meg om filmen. Men hun gråt lite. Jeg dro sammen med tre andre mødre med babyer på samme alder. To av barna var helt rolige, og det tredje sånn som jenta mi. Jeg har hørt at mindre babyer generelt er roligere på babykino.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har hatt lyst til å dra på babybio, men tror at gutten min, snart 10 måneder nå, ville være veldig urolig. Sannsynlig vil ned på golvet, og tittet veldig nysjerrig på lerretet. Har vel tenkt det gannske mange måneder egentliig. Kanskje bedre for nyfødte og/eller om babyen er rolig av seg til vanlig. HI.
mamman til to gutter Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har vært på babykino flere ganger, første gang var mini ca3mnd og det fungerte veldig bra. Han sov og fikk mat og var helt rolig. Siste gang var han ca 7-8mnd og det fungerte dårlig fordi da var han mer mobil og det passet ikke med sovetiden og han var veldig urolig og jeg fikk med meg lite av kinoen. Jeg ville ikke gått på babykino med en på 10mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå