madde på pergo Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 For å fortelle min historie kort; Vi har prøvd å bli gravide siden høsten 2007... Jeg mistet plutselig mensen i Februar og så den ikke før jeg fikk provera i Mai! Da kom mensen i en mye svakere form... Jeg begynnte deretter på pergo for å stimulere eggstokkene siden jeg muligens ikke har EL av meg selv... Har nå hatt eggløsning og venter bare på resultatet av denne mnd pp... Men, det jeg lurer på er om syklusene mine normaliserer seg etter en provera/pergokur? Eller om jeg må ta dette flere mnd for å bli gravid? Ligger våken om natten å funderer på dette...
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 hei du.. har desverre ikke noe svar på spm ditt... men har et selv. Har selv prøvd siden sommern 2007.. hva er Provera? Mensen min har ved anledninger hoppet over hele ganger.. så byner å lure på om det er noe med en av eggstokkene.... Hvordan ordner du deg med pego? Er det vanskelig å få dette? kanskje dumme spm..men jeg lurer jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå