Gjest Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Noen flere som av og til lurer på om det hele er et innbilt svangeskap? He-he:) Går inn i 17. uke i morgen, og syns ikke jeg kan kjenne noenting der inne, heller ikke når jeg klemmer på magen ...
lykkelig78 Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Skriver under her jeg også. er 17+4 i dag og kjenner ingenting inni her. Blir bra med ul om en uke, så får vi allefall se at det er liv! Gleder meg sånn til jeg kan kjenne noe.
melli79 Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 kjenner ikke liv jeg heller. Jeg har kansje følt en boble lignende følelse, men vet ikke om det er noe tegn på liv. jeg skal på ul på onsdag og er kjempe spendt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå