Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som av og til lurer på om det hele er et innbilt svangeskap? He-he:) Går inn i 17. uke i morgen, og syns ikke jeg kan kjenne noenting der inne, heller ikke når jeg klemmer på magen ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen :)

Skrevet

Skriver under her jeg også. er 17+4 i dag og kjenner ingenting inni her. Blir bra med ul om en uke, så får vi allefall se at det er liv!

Gleder meg sånn til jeg kan kjenne noe.

Skrevet

kjenner ikke liv jeg heller. Jeg har kansje følt en boble lignende følelse, men vet ikke om det er noe tegn på liv. jeg skal på ul på onsdag og er kjempe spendt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...