Gå til innhold

hva gjør vi...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjempe glad i katter og har så lyst på. jenta vår er glad i katter. men sabo nekter.. hva gjør man i en sånn situasjon da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er argumentene til sambo da?

Skrevet

Man lar være å skaffe seg katt....

 

Nå har jeg ikke samboer da, men håper å få det en gang i fremtiden. Kjæresten min vil ikke ha katt (som jeg vil) og jeg vil ikke ha hund (som han vil.)

Så da blir det vel kanin eller noe da, hehe.

Skrevet

at han ikke liker katter og at han tror de pisse og driter inne.

Skrevet

Lar være, syns nå jeg. Jeg syns begge bør ønske det.

Skrevet

men monajenten hvorfor må jeg gi meg da?:D hehe...

Skrevet

Jeg misliker katter..virkelig..

så hvis sambo ønsket seg katt hadde jeg ganske enkelt måtte gi han et ultimatum,katta eller meg...hehe..

 

Når man skal skaffe seg et husdyr syns jeg faktisk man skal være to om det.

Skrevet

Jeg mener at den som ikke ønsker dyret må få bestemme. Man bor tross alt sammen i et hjem, og har felles ansvar for levende vesener i boligen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...