1jente+1spire Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 jeg har kjempe glad i katter og har så lyst på. jenta vår er glad i katter. men sabo nekter.. hva gjør man i en sånn situasjon da?
Monajenten Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Man lar være å skaffe seg katt.... Nå har jeg ikke samboer da, men håper å få det en gang i fremtiden. Kjæresten min vil ikke ha katt (som jeg vil) og jeg vil ikke ha hund (som han vil.) Så da blir det vel kanin eller noe da, hehe.
1jente+1spire Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2008 at han ikke liker katter og at han tror de pisse og driter inne.
Nickeguri Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Lar være, syns nå jeg. Jeg syns begge bør ønske det.
1jente+1spire Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2008 men monajenten hvorfor må jeg gi meg da? hehe...
mamma >to gull Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Jeg misliker katter..virkelig.. så hvis sambo ønsket seg katt hadde jeg ganske enkelt måtte gi han et ultimatum,katta eller meg...hehe.. Når man skal skaffe seg et husdyr syns jeg faktisk man skal være to om det.
Monajenten Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Jeg mener at den som ikke ønsker dyret må få bestemme. Man bor tross alt sammen i et hjem, og har felles ansvar for levende vesener i boligen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå