*makrell i tomat* Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Hei! Jeg har en 1.klassing til høsten,og lurer på hvor jeg får tak i en god skolesekk? Noen som kan hjelpe meg?
auro Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Vår får sekk på skolen 1. skoledag. Trodde alle i landet fikk. Vanlig at 1. klassingene bruker denne. Lett å kjenne de igjen med den orange sekken. Vi kommer ikke til å kjøpe ny før i 2.
celodi Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Snuppa mi fikk sekk når de var på bli kjent dager på skolen i mai... Jeg og trodde at alle 1.klassingene fikk sekk...
Skravlemamman Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 På skolen jeg jobber får ikke førsteklasse sekk, og ikke der sønnen min skal begynne heller. Har fått anbefalt å kjøpe på sportsbutikk, så det kommer vi til å gjøre. Er opptatt av at den skal sitte godt på ryggen. God skolestart til dere :-) Spennende dette.......
aa11bb22 Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Beckman er gode sekker. Du får kjøpt de på bokhandlere. Ta barnet med så de får prøve sekken på ryggen. Viktig at den sitter som den skal. Bergans sekkene er også gode. De får du kjøpt på sportsbutikker. I tillegg har troll- sekker gjort det godt på tester. Lykke til !
*makrell i tomat* Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2008 Det var helt nytt for meg. Var på info møtet på skolen i mai,og der ble ingenting nevnt... Bor dere i Oslo? Det gjør vi...
*makrell i tomat* Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2008 Takk for raske og gode svar!!! Tar oss en tur i sportsbutikken vi )
*gruffalo* Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har en som skal begynne i 2.klasse til høsten. Vi kjøpte bergans skolesekk til han, og er veldig fornøyd med den. Kjøpte den på sportsbutikk. Hadde litt ulike farger, så han var med og fikk velge. Da ble han ekstra glad, hehe:)
*Anonymus Maximalus* Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 hos oss får de sekk som de er pålagt å bruke.
*makrell i tomat* Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2008 Så heldige dere er ) Skulle ønske det var slik for alle 1.kl i hele landet!!!
*Andreapus* Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 Vi tok med sønnen til en lokal bokbutikk\veske\reiseting butikk her, der de er veldig flinke på skolesekker..
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #12 Skrevet 6. juli 2008 Vi får også orange skolesekk til høste:)Sparer de pengene hehe
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #13 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har to skolegutter som har TROLL sekker. De sitter godt, kan strammes over bryst og i livet. Viktig at de er praktiske for barnet å åpne, lukke, putte strikkperm nedi osv. bør ha eget rom til mat og drikke. er lærer i barneskolen selv, og vet hvor upraktiske mange sekker er. Barnet må klare å putte strikkperm, lesebok og pennal nedi selv! Ikke så glad i de som har glidelås som går helt ned på begge sider, min erfaring er at alt lett raser ut for de søte små!
*makrell i tomat* Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. juli 2008 Hvor selger de Troll sekkene?
Vrimle Skrevet 6. juli 2008 #15 Skrevet 6. juli 2008 Troll sekkene er har veldig god passform, de selger dem på notabene her ihvertfall, men har sett de på noen veskebutikker også. Ellers ville jeg kjøpt Berganssekk på sportsbutikk. Rart om de ikke får sånn orange sekk, da synes de jo bedre i trafikken, og folk tar mer hensyn når de ser det kommer en 1.Klassing..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå