Gå til innhold

1.klassing til høsten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en 1.klassing til høsten,og lurer på hvor jeg får tak i

en god skolesekk? Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår får sekk på skolen 1. skoledag. Trodde alle i landet fikk. Vanlig at 1. klassingene bruker denne. Lett å kjenne de igjen med den orange sekken. Vi kommer ikke til å kjøpe ny før i 2.

Skrevet

Snuppa mi fikk sekk når de var på bli kjent dager på skolen i mai...

Jeg og trodde at alle 1.klassingene fikk sekk...

Skrevet

På skolen jeg jobber får ikke førsteklasse sekk, og ikke der sønnen min skal begynne heller. Har fått anbefalt å kjøpe på sportsbutikk, så det kommer vi til å gjøre. Er opptatt av at den skal sitte godt på ryggen. God skolestart til dere :-) Spennende dette.......

Skrevet

Beckman er gode sekker. Du får kjøpt de på bokhandlere. Ta barnet med så de får prøve sekken på ryggen. Viktig at den sitter som den skal.

Bergans sekkene er også gode. De får du kjøpt på sportsbutikker. I tillegg har troll- sekker gjort det godt på tester. Lykke til !

Skrevet

Det var helt nytt for meg. Var på info møtet på skolen i mai,og der

ble ingenting nevnt...

Bor dere i Oslo? Det gjør vi...

Skrevet

Takk for raske og gode svar!!!

Tar oss en tur i sportsbutikken vi :o)

Skrevet

Jeg har en som skal begynne i 2.klasse til høsten. Vi kjøpte bergans skolesekk til han, og er veldig fornøyd med den. Kjøpte den på sportsbutikk. Hadde litt ulike farger, så han var med og fikk velge. Da ble han ekstra glad, hehe:)

Skrevet

hos oss får de sekk som de er pålagt å bruke.

Skrevet

Så heldige dere er :o)

Skulle ønske det var slik for alle 1.kl i hele landet!!!

Skrevet

Vi tok med sønnen til en lokal bokbutikk\veske\reiseting butikk her, der de er veldig flinke på skolesekker.. :)

Skrevet

Vi får også orange skolesekk til høste:)Sparer de pengene hehe

Skrevet

Jeg har to skolegutter som har TROLL sekker. De sitter godt, kan strammes over bryst og i livet. Viktig at de er praktiske for barnet å åpne, lukke, putte strikkperm nedi osv. bør ha eget rom til mat og drikke. er lærer i barneskolen selv, og vet hvor upraktiske mange sekker er. Barnet må klare å putte strikkperm, lesebok og pennal nedi selv! Ikke så glad i de som har glidelås som går helt ned på begge sider, min erfaring er at alt lett raser ut for de søte små!

Skrevet

Hvor selger de Troll sekkene?

Skrevet

Troll sekkene er har veldig god passform, de selger dem på notabene her ihvertfall, men har sett de på noen veskebutikker også. Ellers ville jeg kjøpt Berganssekk på sportsbutikk.

Rart om de ikke får sånn orange sekk, da synes de jo bedre i trafikken, og folk tar mer hensyn når de ser det kommer en 1.Klassing..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...