Pioneer Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Hei, vi pleier å ta en høsttur sept/okt til middelhavet - hvordan er det i svangerskapet? Er frisk og fin så langt (bare uke 18), og var frisk under hele første svangerskap. Det eneste jeg lurer på er dette med helsevesen i sørlige Europa, dersom noe skulle oppstå, feks tidlig fødsel el. Noen som har peilig, er man trygg? Og hvor sent i svangerskapet kan man fly 4-5timers-turer? Takker
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Fin link!! http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/den_gravide_kroppen/enkle_forholdsregler_for_sydenturen
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Nei, gikk visst ikke, men søk på "enkle forholdsreger for sydenturen" oppe på googlefeltet her, så finner du siden...
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Både med SAS og Norwegian kan man fly inntil 4 uker før termin hvis man skal utenlands hvertfall, men det står om det på nettsidene dems hvis du vil sjekke for sikkerhets skyld:) Jeg har vært to uker i syden nå, men har ikke termin før i slutten av oktober da, men det gikk veldig greit. Har ikke hatt noen plager til nå jeg heller. Åssen helsevesenet er nedover i europa er jeg ikke sikker på, men jeg hadde sikkert vært litt ekstra skeptisk og bekymra tror jeg hvis det skulle skjedd noe nå når jeg var ute å reiste:) Men mulig forsikringsselskapet har litt oversikt over hvordan ting fungerer i det landet du evt skal til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå