Liiiisa Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Noen som syns d har litt liten mage? jg er såå alt for fokusert på at magen må vokse å bli stor, føler jeg meg ganske liten til å vere 22 uker på veg, men kanskje jg ikke trenger verer så stor enda?? Mange ser jg er gravid, mens andre sier d ikke ser jg er i 5 mnd.. og når folk sier det blir jg utrolig skuffa.. blir så bekymret.. hehe.. Jeg er ganske liten fra før, og var vel 50 kg når jg ble gravid, og har alltid vore ganske tynn, så d skal vel litt til å la d stramme "skinnet mitt" hehe, strekke seg ?? =)
Tuttelure Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 jeg syns jeg også har liten mage. er 21+3. men magen har vokst en del de siste ukene da:) så jeg sater på det skjer en del de neste ukene:) babyn vokser jo masse de neste ukene:) magen kommer nok plutslig:)
minimee->Trym Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Kunne ønske jeg var i deres sko egentlig, er 13+1 nå, og ser ut som 6-7mnd på veg. Enda jeg har litt overfladisk fett (lovehandles) fra før. Trodde kanskje det samla seg litt jeg da, men neida har gått opp 2 buksestr allerede, så både gruer/gleder meg til UL for å se at det bare er en inni her... He he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå