Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som syns d har litt liten mage? jg er såå alt for fokusert på at magen må vokse å bli stor, føler jeg meg ganske liten til å vere 22 uker på veg, men kanskje jg ikke trenger verer så stor enda??

Mange ser jg er gravid, mens andre sier d ikke ser jg er i 5 mnd.. og når folk sier det blir jg utrolig skuffa.. blir så bekymret.. ;) hehe..

Jeg er ganske liten fra før, og var vel 50 kg når jg ble gravid, og har alltid vore ganske tynn, så d skal vel litt til å la d stramme "skinnet mitt" hehe, strekke seg ?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns jeg også har liten mage. er 21+3. men magen har vokst en del de siste ukene da:) så jeg sater på det skjer en del de neste ukene:) babyn vokser jo masse de neste ukene:) magen kommer nok plutslig:)

Skrevet

Kunne ønske jeg var i deres sko egentlig, er 13+1 nå, og ser ut som 6-7mnd på veg. Enda jeg har litt overfladisk fett (lovehandles) fra før. Trodde kanskje det samla seg litt jeg da, men neida har gått opp 2 buksestr allerede, så både gruer/gleder meg til UL for å se at det bare er en inni her... He he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...