Gå til innhold

Litt skuffa nå (ang. vekt tap)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag kom vi ned på ferie, har ikke sett svigers siden jul og mamma og pappa så jeg sist i august i fjor (så vidt et par timer i januar). I april begynte jeg på reductil (er bare et par venninner her nede som vet det). Har tatt av 9 kilo siden april og gått inn maaaaange cm. Buksene henger og slenger i rompa. Men det var ingen som sa noe idag, har vært sammen med mamma og pappa og svigers siden vi kom ned 13.30 idag. Hadde jo trodd det skulle vist litt og at ihvertfall mamma og pappa skulle si noe. Mamma har mast på meg leeenge om at jeg har blitt så tykk og bla,bla, bla.... Hun forstår ikke hvorfor jeg har blitt det etter at jeg fikk unger, for det ble ikke hun.....

Føler meg som en furten 3 åring nå, men hadde vært såååå kjekt med tilbake melding om at det viste, og ihvertfall i fra dem som ikke har sett meg på leeenge!!

Snufs, syns synd på meg selv nå:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig gjort. MEN personlig synes jeg det er litt vanskelig å kommentere slikt selv.... for da har man på en måte syntes at person var drøy før..... hvis du skjønner. Synes du har vært dritflink jeg og skulle ønske jeg hadde samme slankeånden:)

Skrevet

Er heller ikke flink å kommentere sånn, må kjenne folk godt for å si noe. Men det er tross alt mamma, hun burde jo sett det siden hun har drevet å mast sånn!!!! Skal ikke si noe til henne om det, så skal jeg se om jeg klarer å ta av de 25 kiloene til som må av før jeg kan få dekka mageplastikk!!

Skrevet

Synes faktisk at det er utrolig dårlig gjort av moren din å gnåle om din overvekt. Enkelte ting gjør man bare ikke. Moren min var også litt sånn når jeg fikk nr 1. En dag sprakk det for meg i en butikk på et senter. Hun nevnte det aldri siden.

Skrevet

Vi har jo diskutert mammane våre før vi:-)

Selv gikk jeg ned 15 kg, og det var svært få kommentarer. Det artige er at jeg i senere tid har forstått hvordan mamma skrøyt av meg om hvor flink jeg var til alle andre........., men veldig lite direkte til meg........., tydligvis vanskelig dette........kjempeflink har du vært:-)

Skrevet

15 kilo er jo kjempe bra, super flink har du vært:-)

De er nå litt rare disse mammaene våre, er til tider veldig glad jeg bor langt unna henne:-)

Skrevet

Huff kjedelig når de ikke sier noe da. du har jo vært kjempe flink syns jeg. husker selv når jeg var veldig overvektig, å jeg satt pris på hvist noen skrøt litt av meg. fikk liksom litt mere pågangsmot da. Heldigvis er mamma flink sånn da:)har igjen noen kg ennå jeg oxo men gikk opp 2 istede:/ blir så sulten på sommern,er jo så mye godt.

Lykke til videre iallefall:)

Skrevet

Tuusen takk, ja det er en herlig følelse. Det rare i mitt tilfelle var at venninnene mine var de som sa minst...............til ettertanke. Har lært mye og er blitt flink både til å skryte av meg selv og andre:-) Hurra for oss......

Skrevet

flink har du vært, og det var dårlig av folk å ikke si noe!! uansett så trengte man jo ikke si jøss har du slanket det, det holder jo feks å si du ser flott ut eller noe i den duren!

du skal bare forsette i samme tralten du, så skal du se at resten forsvinner også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...