Twintipp og himmelblå Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Sett på video fra da lille ble født og den første tiden. HERREGUD!:-O Vi skulle vært satt i kasjotten begge to!! I en time, gjennom de tre første mnd. sa vi bare: Ohh, nydelige gutten min, så fin du er, deilige bassen, dikkidikkidakk, pappas lille prins, har du savnet pappa når han vært på do?????? Herregud, er det meg???!!!! Og så jæveli jeg så ut, skulle nesten vært arrestert bare pga. det. Så ut som en sjimpanse på rømmen!!! Noen som vil ha et 3 år gammelt videokamera? Slutt på filming her i huset.
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 hehehehehe da skal du se på timesvis av opptak fra 1998!!
Mamma´n til A og F Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Ha ha, høres ut som oss det der. Det værste av alt er at mannen alltid må vise sånn frem for venner og familie. Ser ut som ei drukna kråke, med munndiare.....
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2008 He he he, ja, stort verre enn det kan det umulig bli! Fysj:-O
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2008 Stort verre enn opptaket fra 2006 mente jeg altså!:-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2008 Drukna kråke med munndiare!!!!:-))) *leeeer* Nei, jeg kan rett og slett ikke vedkjenne at det der er meg. Fy fasan!
Mamma´n til A og F Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Det som er helt pyyyyy fra sykehuset er at gubben filmer gullet, mens jeg prater i telefonen. Og det gjorde jeg myyyye. Du kan bare ikke tenke deg hvor mye rart jeg presterte å gryte ut av meg..... Her snakkes det om blod, sting, pressrier og avføring.....grøss og gru....
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2008 Uhhhhhhh, hi hi hi hi:o)))) Det faller seg liksom så naturlig der og da, he he:)) Men, desto verre ut i ettertid! Mannen her filmet mens de sydde han, og venninnen min skulle se her istad. Der lå jeg med bena i bøylen, legen sydde og jeg prata i telefonen som det er det mest naturlige å bli sydd i hundremeterskogen:-O
Mille** Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Hehehe.....signerer leadern, da skulle du sett meg i timesvise opptak fra 98, herregud jeg så rett og slett ikke ut! Men morro for unga. ;o)
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 hahahahahha... *LOL* Samme vissvasset her i hus takk....tragikomisk rett og slett... Fraser som er filma: Åhhhh...lille "nussetussa" til mamma si, å, hvor er lille gullet henn? Lisse gulle.-gullet te pappa sin!! Og andre sukkersøte dulle-dikke-dikk fraser som er til å spy av....fyttikatta..skamrødmer bare ved tanken....hahahahaha....jaja...er vel instinkt eller noe.....
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #12 Skrevet 6. juli 2008 hahahahahhahaha......jeg pisser snart på meg her..... Han dreiv å filma da jeg lå i det jævla badekaret utbretta i all min frodige prakt....totalt uten hemninger og sjenanse ( hva er det med denne fødinga??) så jo rett "heim" og full pakke.... Og dette lå på pc`n hans...jeg fikk panikk ved tanken på at andre kan ha sett det der....så jo ut som en sprengt uer som lå der prusta å pesa og fabla: jaaaaa....den gåååååår over shø!! Ynk og ve.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå