♥ Celines mamma ♥ Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Drømte om deg i natt, hehe. Du stod frem i dagblad med bilde av deg selv og lurte på om noen kunne hjelpe deg med svar på nesen din. Har nok vært litt for mye dibbing i det siste jah Hvordan går det med nesen i dag forresten?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 hehehe!!!! så morsomt!!! nå føler jeg meg beæret her:)) hehe, blitt drømt om og greier:)) hihi!!! et tegn på at det er mye dibbing kanskje ja;) neida:o) går bedre med nesen, tror jeg vertfall, har vertfall ikke hovnet mere opp, men det går sikkert ikke an likevel så skal se om jeg tør å ringe sykehuset der jeg var innlagt, i morgen... men gruer meg til det da, mas mas liksom JEG begynner å tro på at jeg faktisk må ha slått trynet mitt mot noe hardt i søvne jeg da, for noen annen "logisk" forklaring finner jeg ikke. Ikke det at den teorien er så logisk akkurat da men:)) Hehe, så gøy at du har drømt om meg:))) hehehe lurer på hvordan jeg såg ut i drømmen din:)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 her er linken til historien om den mystiske nesen:)) sånn i tilfellet noen ble nyskjerrig http://www.dinbaby.com/forum/thread/138169443
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2008 Så bra at det ikke har blitt værre Du må ha sovet veldig godt hvis du klarer å slå deg så hardt i søvne, hehe. Bildet av deg i denne drømmen ga ikke et sånn skikkelig bilde. Du hadde lys blondt langt hår, og du bøyde hodet opp for å få fokus på nesen liksom (herregud så gale.....tror jeg må legge dibbing på hylla ei stund, hehe)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 hehehe:) er ikke lys blond, og håret er ikke så veldig langt heller:)) hehe, jupp, har vert litt vel mye her inne i det siste jeg også (men sant, vert syk, så hva annet skal jeg finne på når jeg er sofagris?) men ikke syk nå lenger, så den unnskyldningen min duger ikke lengre. Men sitter ikke bom fast her da, "bare titter innom" (litt for mange ganger om dagen) og skriver kanskje litt og går tilbake til mitt ellers så normale liv og lever litt, før jeg igjen MÅ innom her igjen... er gale ja. ble advart mot dette faktisk da jeg ble tipset om dib/ bim for et par pår siden "jeg ADVARER deg, du blir AVHENGIG" fikk jeg vite av vennina mi som sa jeg måtte sjekke ut dette her... hun hade jo selvfølgelig rett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå