annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 skulle hatt tanta på besøk på fredagen som var,men enno ikke kommet..er "rar" i magen,å spotter litt,men ikke slik at det kommer i bindet,mer om jeg tørker "inni" dær(sorry;))..hadde en MA i slutten av feb å etter da har det vært enten 25 el 26 dager i mellom mensen,men nå er jeg på dag 28!!! hadde sist mens 8/6,EL rundt den 20/6 og den 28/6 hadde jeg litt slim med mørkt blod i(Sorry igjen),bare 1 gang på kvelden... Men hadde skikkelige ømme pupper for en stund siden og vært veldi trøtt om kveldene,men har likssom dabbet av... Hva tror dere??skal jeg kjøpe en test i morgen??:/ er så redd jeg skal bli skuffet...savnet etter den spiren jeg mistet er så stort...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 hei:) min sitasjon er vel ikke helt identisk med din men som du skriver så hadde du litt blod 8 dager etter eggl.1 gang på kvelden..jeg hadde det samme 10 dager etter eggl.håper dette var festeblødning for både din og min skyld:) har også mistet før og det er så utrolig trist:( er også veldig trøtt-vært det de siste 4 dagene.. ville tatt en test om jeg var deg jeg..kan jo være det har klaffet vettu;) jeg tok en test idag men sikkert for tidlig men klarer ikke dy meg.....så håper tr holder seg laaaangt unna! prvd i ett år nå.savnet er stort!lykke til!! krysser fingrene for deg!klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå