Lucky-girl Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Når fikk dere den og hvor lang var den , Jeg er 13 uker og har en synelig mørk strek opp til navlen
Mrs. Bouquet Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Sist fikk jeg en lyhs brun strek som gikk opp til navlen, husker ikke hvor langt jeg var på vei. Denne gangen har jeg ingen antydning, ikke enda i alle fall. (24 uker)
Maya_1 Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Kom plutselig skygge av en strek oppover hos meg for en uke eller to siden. (Er 17 nå). Går helt til navelen da. Ikke så sterk, men ganske synlig.
+Tina+ Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 hei! jeg er 17 uker på vei. har ikke fått den streken enda, men i forrige uke fikk jeg en mørk ring rundt navlen, pluss at jeg har fått mye hår på magen.. det er litt irriterende! hehe..
Lucky-girl Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2008 Hei jeg selv er plaget med hår på magen har hørt at det faller av etter fødselen, så det er vel ikke noe å gjøre med det .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå