vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 samboeren og spiser bakt potet m skinke hvitløk smør og smeltet ost over....nammis
Monajenten Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Det hørtes godt ut, jeg har ikke spist middag i dag jeg:-s Men jeg sitter og hiver innpå med vannelon:-)
bente69;) Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Så deilig:) Nestegang må dere prøve med sprøstekt bacon, ost, mais, rømme og krydder -og hvitløkssmør:) Elsker baktpotet, prøvde med tacokjøttdeig sist, det var ikke såå godt, men godt...*ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå