Gjest Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Hvordan står det til med dere jenter? Mange gravide de siste 2 ukene??? Må oppdatere meg litt Jeg regnet jo med at TR skulle dukke opp i midten av juni etter at det ikke ble noe mer ut av IVF i mai. Men nei da, bare masse murringer og kropp som er helt på utur. Flere ganger om dagen er jeg sikker på at NÅ kommer den, men nei da...ingen blødning i sikte. Greit nok å slippe den når man er på badeferie, men syns den burde komme snart. Iriterende å gå slik å vente
Kanskje i år? Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Utrolig kjedelig å drive å vente på mensen....vet altfor godt hvordan det er.Du har testet sånn for sikkerhetskyld? Håper du snart er i gang igjen!
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Testet jo negativt før jeg dro på ferie...altså rundt 22.juni. Ikke testet etter det. Gidder ikke heller. Men om den ikke kommer, burde jeg vel kanskje
Kanskje i år? Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Hvordan har mensen vært i det siste da? Har den forskjøvet seg siden sist forsøk? Skjønner at du ikke vil teste når du hadde negativ test før ferien.
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Har ikke hatt mens siden jeg begynte å blø etter forsøket. Startet å spotte 16.mai og blødde friskt 17.mai (som var den eneste dagen med friskt blod... og ikke helt normalt for å være meg) Hadde jo trodd den kanskje kom i midten av juni jeg da, men nå er det jo snart midten av juli! ARGH!!! Er til å bli sprø av
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Hei Turbo:) Så irriterende og gå slik og vente da!! Kan godt skjønne at du blir sprø.. Men du, ta en test da. Siden du aldri fikk skikkelig mens etter forsøket... Er jo en sjanse for at den er positiv selv om du fikk negativ før ferien:) Du KAN jo faktisk være en av de som bare produserer HCG litt seint, vel?
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Regner med at jeg hadde forsinket el etter forsøket...om jeg har hatt el i det hele tatt da. Får vel ta en ny test til helga om ikke ting skulle dukke opp. Har jo hatt en god del mensmurringer og vært sikker på at den har kommet flere ganger, men den gang ei.
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Hmmm...Synes det høres LITT spennende ut da med de murringene, da:)) xxxxxxxxxx fingre og tær for at tanta har tatt seg en laaang ferie av de rette grunnene da, og ikke bare tuller med deg:)
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Men det er jo såååå kjedelig å teste når man bare får negative tester uansett. Derfor syns jeg ikke det er så særlig spennende lengre. Men hadde jo vært gøy om jeg kunne bli en av "solskinnshistoriene" her inne da hehe...sikkert stor sjanse for det
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Jeg skjønner deg meeeeeget godt. Er drittlei de negative testene selv. Så kjipt og se de lyse blendahvite mot deg eller få "IKKE GRAVID" slengt i trynet. En solskinnshistorie fra deg da hadde ikke vært så dumt:) Like sannsynlig at den skulle komme fra deg som fra en av de andre her inne (foruten om meg som ikke har eggstokker, da. Hihi:))
Kanskje i år? Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 Har du vært til sjekk etter sist forsøk? Siden det er lenge siden sist mens? Kan være at kroppen ikke er i gange igjen - fikk du positiv test sist? Mener å huske noe sånt. Selv var jeg en av de med innsetting i uke 18 som testet positiv, men mistet tidlig dessverre. Her er det heller ikke spenning knyttet til hjemmetester - ikke engang positive da jeg har testet positivt for så å oppleve den store nedturen senere. Forstår godt at du ikke er ivrig etter å teste, men siden mensen ikke kommer så er det heller bedre å vite hva som skjer med kroppen, så du snart kan komme igang. Håper du finner ut av det - og solskinnshistoriene er ikke forbeholdt andre - hvorfor ikke deg?? Lykke til!
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #12 Skrevet 10. juli 2008 Det er nok at kroppen ikke er i gjenge igjen etter forsøket. Fikk svakt positiv test og hcg på 43, men den var falt til 1 etter en ukes tid etter at jeg begynte å blø. Lurer på om jeg bør ringe RIksen og høre hva de sier for har jo allerede fått tid til nytt forsøk. Og veldig kjedelig om det skal klusse til det hele. Regner med jeg må starte medisiner for å få mens, men de sier jo at man må ha 3 mens før neste forsøk. Og da er jeg in deep shit Haha... Vi er jo det man kalle uforklarlig barnløse, så jo da- sjansen for at vi skal bli en av solskinnshistoriene er jo mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå