Gå til innhold

Noen som har hadd sa her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt var du på vei,og hadde du noen smerter før du mistet?

Har så skikkelige menssmerter nå,holder på og blir gal...Begynte for en liten time siden...

Er 13 + 3..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan dessverre rekke opp hånda:( Jeg hadde SA i uke 7,5 uten smerter og MA som ble oppdaget i uke 14, også den uten smerter.

 

Lykke til, det går sikkert fint:)

Skrevet

Jeg har hatt SA uke 10 og MA i uke 10, begynte med litt misfarget utflod i noen dager før det begynte å gjøre vondt. Ble verre og verre og etterhvert kom det blødninger/klumper ut.

 

Men, du er jo kommet såpass langt at du skulle jo være over de 12 ukene hvor dette er mest vanlig at skjer, såfremt du er sikker på hvilke uke du er i. Fortsetter dette ville jeg ha tatt kontakt med sykehuset for en evt.sjekk. Man kan jo også være gravid utenfor livmoren, og dette er det jo greit å få sjekket hvis du ikke har fått ultralyd ennå, som har vist at fosteret er i livmoren.

Skrevet

Jeg har hatt sa i uke7 to ganger, uten smerter!

Men når jeg var gravid hadde jeg ofte menssmerter fra ca uke12, og det gikk helt fint det, :-)

Blir smertene værre eller du får en blødning bør du kontakte lege!

Skrevet

Hadde ul når jeg var 8+6.For og se hvor langt jeg var på vei...

Hadde menssmerter i begynnelsen av graviditeten,og hadde også det i mine andre svangerskap..Men har vært fin i mange uker nå...Så synes det var ekkelt at jeg fikk så vondt nå...

 

HI

Skrevet

Livmora strekker seg veldig nå da, så det kan jo rett å slett bare være det som gjør vondt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...