Northernlights Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Pappa ringte meg før helga og sa at han vil betale flytur for meg og småen hjem til Norge en tur, fordi han nettopp har fått en slump penger i kassen, helt uventet. MEN! Jeg er nesten 100% sikker på at de andre søstrene mine ikke kommer til å få noe... Skal jeg si ja takk likevel? Får dårlig samvittighet overfor de andre.Har snakket med den ene søsteren min, og hun sa at hun hadde sagt jatakk, hadde det vært henne. Men her har jeg altså litt miksa følelser rundt dette.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Hadde sagt ja Tror du at søstrene dine vil reagere negativt på det?
Fikk maibaby06 Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Hadde sagt ja;) Du kan kanskje få truffet søstre mens du er i norge, og da kommer det jo de til gode også Når du bor så langt unna, hadde jeg tatt imot billetter, de gjør det jo fordi de vil se deg og minsten:)
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 synes du skal dra; bor ikke søstrene dine i Norge, da? Da er jo egentlig gaven en gave for dere alle, slik jeg ser det
PAVEEL Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 snakk med den andre søstra di og hvis hun ikke har noe problemer med det (som hun ikke bør ha mener jeg) så ville jeg så absolutt dratt:-)
nickiii Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 er det du som bor lengst unna? ville tatt imot uten tvil=)
3 rosa og en blå Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Jeg harsagt ja takk fordi det er sikkert en grunn til han tilbyr deg dette og det er kansje bare du som bor i utlandet? Han savner dere sikket mye og vil gjerne hjelpe dere litt
yasmina Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 REIS !!! Er jo en bous for soestrene dine at du komemr, dessuten saa faar de vel ikke noe om du ikke reiser heller ??? Saa saann sett er det jo bedre for dem aa faa treffe deg og faa noe utav pengene enn at de bare gaar inn paa bankkontoen til din pappa. God tur, kos deg masse
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Ta imot,vær takknemlig for gaven(det tror jeg forresten at du er*smile*)og kos deg masse!! Dette er deg vel unt,helt sikkert fra både dine søstre og din far`s side. Si ja takk,du;)). Mvh
Northernlights Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. juli 2008 Jeg får faktisk vondt i magen over dette her. Er så redd de skal føle seg helt tilsidesatt. Men nå har jeg selvsagt ikke noen garanti for at de ikke får noe også. ;o) Har fryktelig lyst! Vil dra forrige tirsdag,som gubben sier..hehe
Monajenten Skrevet 6. juli 2008 #13 Skrevet 6. juli 2008 Såklart du skal dra! Skjønner ikke hva det er å få dårlig samvittighet over engang, du bor jo så langt borte. Det er jo sånn at de får seg dere, både pappaen din OG søstrene dine vel? Nei vettu hva, kom deg hjem:-D
Blue Lady Skrevet 6. juli 2008 #14 Skrevet 6. juli 2008 hadde sagt ja! pappaen din må få lov til å selv vurdere hva han vil bruke pengene sine på.
Northernlights Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 6. juli 2008 Da tar jeg imot uten tvil,da ;o) Jeg vil,jeg vil! Hadde det ikke vært for kattungene,så kunne jeg reist neste uke. Men må nok pent vente på at datteren min kommer hjem fra sin ferie først. 13 dyr er mye å ta vare på,selv om kattungene bare ligger rundt mora si akkurat nå.
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #16 Skrevet 6. juli 2008 Det er jo sponsing som alle i familien din her hjemme vil få glede av så jeg hadde sagt ja:) Noen ganger synes jeg ekstrem rettferdig fordeling av jordisk gods og gull blir helt feil.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 6. juli 2008 #17 Skrevet 6. juli 2008 God tur, kos dere!! Det kan jo hende at det "drypper litt" på søstrene dine ved en seinere anledning (og ikke på deg), så ikke ha dårlig samvittighet for det.
2barns mor Skrevet 6. juli 2008 #18 Skrevet 6. juli 2008 Hadde svart JA TAKK! Faren din vet vel hvor dyrt det er med flybilletter, så han ønsker vel at dere skal nyte litt godt av pengene hans. Samtidig så tror jeg han savner dere mye, å i og med at søstrene dine bor i Norge, så blir jo dette en skikkelig "familiegjenforening"
Gjest Kelly Taylor Skrevet 6. juli 2008 #19 Skrevet 6. juli 2008 hadde sagt ja, synes det er rart hvis søstrene dine reagerer på det, dessuten så hvis de bor hjemme i norge og ser sin far jevnlig så kanskje det drysser litt mer på de i hverdagen, ting som du ikke får igjen:)
du og jeg og vi to Skrevet 6. juli 2008 #20 Skrevet 6. juli 2008 Åh, bare dra! Og ikke engang tenk på de andre søstrene dine! De har sikkert kjempelyst til å få deg hjem, og jeg tipper de unner deg hver time av flyturen;) Det er jo ikke som om han gir deg ti tusen og ikke gir de andre ingenting - du bor langt unna og han har lyst til å se deg og småen. Så koselig at han har lyst til å bruke pengene på det! I familien min fordeler vi alltid rettferdig! Men det betyr ikke at vi får det samme samtidig. Dersom søstra mi trenger noe, hjelper mamma/pappa henne om de kan, og samme med meg. Jeg synes det er mer riktig, og unner henne alt samme som hun gjør med meg. Da hun bodde i utlandet betalte pappa for 4 hjemreiser i året. Og jeg fikk ikke et øre - men jeg fikk søstra mi hjem, noe jeg satte mye mer pris på! Så REIS - og kos deg masse!
du og jeg og vi to Skrevet 6. juli 2008 #21 Skrevet 6. juli 2008 Hehe, ikke gir de andre ingenting... men du skjønte sikkert...
dåsa06 Skrevet 6. juli 2008 #22 Skrevet 6. juli 2008 Hei, slår te me råd på trøndersk!! Ta imot, ikke tvil! Æ e breinnsekker på at søstran din verskele oinne dæ turen! Å dæm hi sekkert kjæmpeløst te å træff dåkk dæm å! I vårres familie e de æ som bur langt oinna, å mamma stekk te åss nå småtteri kvar gång vi træffes, å sei at de ainneran får jo stadi nå, f.eks meddag heim te mor rætt som de e...;-) Go tur heim! Klæm fra ein medtrønder;-)
Northernlights Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #23 Skrevet 6. juli 2008 Akkura det samme som min mor sier ;o)
melkekua™ Skrevet 6. juli 2008 #24 Skrevet 6. juli 2008 Ikke noe å lure på ;o) Dette har du fortjent!
Skravlemamman Skrevet 6. juli 2008 #25 Skrevet 6. juli 2008 Klart du skal dra:-) Er helt sikker på at søstrene dine setter pris på å få deg hjem en tur...........:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå