Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har akkurat begynt på p piller. Jeg skulle egentlig vente til jeg fikk mensen, men mensen min er ganske ustabil (kan å opptil 3 mnd.), så legen sa jeg kunne begynne etter en uke om ikke mensen hadde dukket opp. Jeg måtte bare forsikre meg om at jeg ikke var gravid, og sørge for annen prevensjon i 14 dager ved siden av. Så jeg tok første pilla i går, å i dag så kommer det en blødning. Er jo enda ikke sikker på om det er mensen. Men det er vel kanskje vanlig å få litt blødning når man begynner på pilla? Men syns den kom litt vel fort da.. Men skal jeg da bare fortsette å ta pillene? Nå kom jo dette veldig tidlig i brettet.. Tatt andre pille i dag bare.. Blir vel bare kluss i systemet nå da..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Det du kan risikere er at du nå vil småblød ut hele brettet, men når du starter på neste brett vil du være "i rute" og dermed ha mer kontroll med når neste blødning kommer. Jeg ville altså valgt å bare fortsatt på dette brettet, med de "ulemper" blødningen medfører, og så satset på regelmessige blødninger fremover. Hilsen farmasøyt
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Tror jeg bare fortsetter ja, ellers vil det vel bli enda mer tull.. Tusen takk for ordentlig svar! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå