NinaKristin*ENDELIG* Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Noen ganger så presse det sånn bak..... akuratt som om babyen kommer ut bak.... stikke også pluttselig fremme... Er dette begynnelse på noe? Har termin på onsdag... hodet har festet seg og slimproppen gikk sist onsdag....
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 d er nok høyst sannsynlig modningstegn..å at babyen er på vei ned i bekkenet.. så d er nok noe på gang tenker jeg:) bare til å vente på riene nå
Chris&Alex♂♂ Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 jeg har vært sånn i flere uker nå. 4 uker er det vel. baby ligger godt nede i bekkenet det har jeg fått sett på ul. men jeg er "bare" i uke 36+5 nå.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 forresten slimproppen har ikke gått på meg da=) men jeg har mye rielignende smerter som noen ganger kan være ganske så vonde ja. men nå har jeg gått sånn en stund da. så tar tid på for meg dette her. men er nå glad det ikke har skjedd noe før da. vil jo ihvertfall ikke ha han ut før uke 37 da, men nå er jeg jo der på tirsdag så etter det må det gjerne bare skje noe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå