prøverør Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 HEI Skal snart gjøre mine siste innkjøp. Men hva er best, stellematte i plast eller stoff? Blir ikke stoff fort grisete? Synest samtidig at det var best utvalg i stoff, lite i plast... Meninger? (har badebalje utenom stellebordet)
Trulte76 Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 jeg skal ha i plast. Lettere å gjøre det rent tenker jeg da.. Så legger jeg heller en handduk; flanellduk oppå som babyen kan ligge på
Mammamia:) Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Plast!! Vi har begge deler, og den i stoff ser ikke ut etter noen mnd.... Blir flekker etter alt som kommer på. Vi legger også en handduk over både på den med plast og den med stoff. Kommer fort igjennom og blir merker på den med stoff! Den med plast ser like fin ut etter over ett år i bruk!
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 plast..det er bare og tørke av eller spyle i dusjen.... legger jo hånkle over som man kan bytte ut om det skulle bli gris (o:
Vertigo Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har i stofflignende plast, mer som myk voksduk å regne. Er også med glidelås, slik at det går an å ta av trekket og vaske det. Har hatt i plast som er sveiset sammen tidligere (denne har sømmer), og de har hatt det med å sprekke etter en tids bruk. Jeg har uansett brukt små håndklær/tøybleier under ved stell, og har ikke hatt behov for spesielt mye rengjøring av selve stellemattene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå