2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 har bidragsforskuddet steget, og har vi fått etterbetalt noe? For jeg har fått litt mer i bidrag enn vanlig, og fått ett eller annet utenom det fra nav...er det etterbetalinga etter at os steg eller? Flere som har fått noe ekstra av nav nå som de ikke ventet?
prinsessetamtam Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Jeg fikk ekstra nå, men tror ikke det er etterbetalt noe. Hvis jeg ikke tar helt feil, er bidragsforskuddet steget til 1320,- Gratulerer med 1-åring forresten
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2008 Takk for det:) Jeg har fått tre forskjellige innbetalinger, en fra nav innkreving som er bidragsforskudd på 990 kr (før fikk jeg 950 el no) også to fra nav trygd på rundt 700 og 500 skjønner ikke hva de to fra nav trygd er for?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Jeg fikk også to fra Nav uka som var, på på ca 950, har ikke fått noe brev som forteller meg hva det er. De pleier jo vanligvis være flinke til å sende ut brev om ditt og datt. Jeg får ikke bidrag, men har OS og dobbel BT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå