Sistah*G07*J09* Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 da mini rundet 6mnd sluttet vi. Men det kommer litt ann på. Venninna mi kokte flaskende enda da hennes var 10mnd. Men nå var han for tidlig født, og hadde immunforsvar lik null. Så er veldig forskjellig fra baby til baby. Visst ungen din er helt frisk og ikke har noen problemer med immunforsvaret eller noen sykdommer. Så kan man slutte ved 6mnd alder, det var ihvertfall det hs sa til meg. Men vi vasker jo seff flaskene i oppvaskmaskina, å da blir de jo vasket på 65grader, så de fleste bakterier dør jo av det
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 vasker dere bare flaskene med zalo eller i oppvaskmaskinen når dere slutter å koke flaskene??
krokofant666 Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 det jeg har gjort er å ha de i oppvaskemaskinen, så skyller jeg de bare godt i vasken etterpå. Spesielt tuten i tilfelle rester av oppv middel.
MammantilLeah Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 hvor mange grader skal de vaskes på i oppvaskmaskinen??? noen som har sluttet før de er 4mnd????
3-prinser Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Vasker flaskene i oppvaskmaskinen her. Junior er 2mnd. Suttene til flaskene koker jeg da.
Silvia Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Spurte HS på 3mnd-kontroll. Hun sa jeg ikke trengte å koke dem. Tvillingene mine er født en måned for tidlig. Vasker i oppvaskmaskin på 60 grader. Får ikke lokkene rene der for de flytter på seg inni maskina. Smokkene setter jeg i kurven for bestikk, så de blir rene. Men jeg skylder dem ofte litt ekstra for å være sikker.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Slutta med det da hun var 2-2,5 måned gammel.. Vasker flasker i kommen med zalo og skyder godt med vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå