Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fullammer men tror ikke jeg får gitt a nok! hu er kjempe sulten og kan henge i puppen hele tida! hun blir 3 mnd om 6 dager. jeg lurer på om jeg kan spe på med litt mme i tillegg eller om jeg burde la være. også syns jeg det er vanskelig å gi henne flaske for hun bare dytter den ut med tunga(pprøvd å få vann på flaske når det har vært varmt men siden hu bare "spytter den ut" da har jeg brukt kopp og skje, litt søl men det er jo bare vann liksom.. )

hun tar ikke smokk heller. virker som hun brekker seg når vi prøver å gi henne den.

noen som har gitt velling til barn på 3 mnd, sånn suppeaktig! min svigermor lagde mye velling(veldig løs) med mm til min samboer da han var liten for han hang så mye i puppen.. og skreik.. samme gjør vår lille prinsesse om dagen! veit det ikke anbefales å gi noe fast før 6 mnd men jeg er litt desperat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi litt tillegg du:-) Se om det hjelper.. Man må bare prøve litt forskjellig.. Jeg beg med velling til min første da han var 3,5 mnd.

Skrevet

Kanskje du kan ringe til helsestasjon din. De har ofte mange fine tips! Ellers kan jeg bare si at du må nesten prøve deg frem med gullet.

Skrevet

Var i samme situasjon selv da min var så liten. Etter liten vektoppgang fikk jeg beskjed om å gi litt mme i tillegg. Amme 5 -10 min først på hvert bryst, og så mme til hun ble mett. Funka bra her!

Velling lønner det seg vel å vente med til hun nærmer seg 4 mnd (pga tarmenes utvikling)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...