Gjest Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=192979 Håper han aldri slipper ut igjen.......
The most famous Ludder Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Sorry, men jeg lar deg ikke ødelegge min dag. Lykke til med å ødelegge andres!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Ja, han skulle blitt stukket ned selv, drittsekken! Blir ikke noe mindre for dødsstraff når man leser sånt..
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Nytter ikke å stikke hodet i sanden,Ludderet. Slike ting skjer faktisk,og grusomt er det.
The most famous Ludder Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Vet at det skjer, men har ikke behov for å sitte å lese om det hver dag for det vel. Men sikkert en fin hobby for deg da.
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Ja,det er jo selvfølgelig hobbyen min.Å lese aviser på nett, følge med på det som skjer i verden og ikke bare det som er festlig. Ja,jeg har en syk hobby.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Enig med Ludderet denne gangen jeg. Er møkklei sånne tråder. Har hverken lyst eller behov for å lese detaljerte og grusomme historier om hva voksne får seg til å gjøre mot barn, eller hva barn får seg til å gjøre mot andre barn. Og jeg skjønner ikke behovet for å legge slike tråder ut her. Hva er vitsen???? Får mareritt av det!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Så drit i å lese de da!!!!!!! Eller er det vanskelig? Ikke et spesielt behov for alt vet du.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Helt enig med ludderet gitt! Drittlei av at folk skal grave opp all mulig møkk om barn bare fordi folk er så sensasjonlystne!
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Er i grunn dritt lei mye jeg.... men hopper glatt over de trådene. Og ikke alle deler synet på sensasjonslyst faktisk. Man kunne faktisk dratt en interessant debatt ut av artikkelen.... ville reaksjonen vært annerledes da?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 Etter at jeg begynte å få mareritt så har jeg sluttet å lese alt sånt. Men hvorfor legge det ut her? De fleste leser jo aviser og ser nyheter likevel, så hvorfor utheve det her? Og nei, jeg har ikke vært inne på linken din, så jeg skjønner at det er frivillig å lese..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. juli 2008 #12 Skrevet 6. juli 2008 ja, frivillig å lese.. og har ikke vært inne på linken din. derimot må det også være lov å kommentere på tråder man er drittlei uansett hva det gjelder. dumt du ikke føler det på samme måte. folk leser aviser og nyheter som er grusomme uten å legge det ut her. det er bare sensasjonslystne folk og folk som vil vise hvor medfølende de er som gidder å dra det inn hit...
pøber´n & je Skrevet 6. juli 2008 #13 Skrevet 6. juli 2008 Noen inne her leser ikke aviser. Det viste seg da det storma som verst rundt valla, lommemannen osv.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. juli 2008 #14 Skrevet 6. juli 2008 pøber'n vel, da fortjener de å leve i sin egen rosa boble! ;p
pøber´n & je Skrevet 6. juli 2008 #15 Skrevet 6. juli 2008 Og den bobla må væra veldig råååååååååååsa
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #16 Skrevet 6. juli 2008 Greit du vinner. Det var sensasjonstrangen min som kom frem i lyset... og nå skal jeg tenne et lys eller 10....
pøber´n & je Skrevet 6. juli 2008 #17 Skrevet 6. juli 2008 Ikke flere enn 10? Er ikke det simpelt av deg da?
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #18 Skrevet 6. juli 2008 Nå ër dette en gal person som ikka har fått den hjelpa han faktisk selv har bedt om, så han skulle kansje ikke fått løs i det hele tatt siden han var såpass syk. Fryktelig at ikke helsevesenet og politiet tar affære....jeg tenker også på den saken med de irakiske kvinnen i tillegg....det er så mange undøvendige tragerdier som skjer som kunne vært forhindra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå