Gjest Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Jeg er 34+1, og kort fortalt, de siste 3 ukene har hevelsen bare blitt verre og verre..... Har hatt hevelse siden uke 29/30 da men.... :/ Jeg går til ullevåll pga diabetesen min, og siden uke 30 har jeg vært der hver uke... Sjekket blodtrykk, urin og alt, og alt er ok, og senest tirsdag som var, så vi han på ultralyd, hvor han var en sprek liten gutt 20% over vekstnormal, og hadde det kjempe fint, og alt var ok med meg..... Da var også hevelsen like ille som nå, det hjelper ikke med noe, til og med over natta burde den vært nede, altså hevelsen, men neida, like ille... Og legen sa til meg på tirsdag at de gjorde ikke noe nå, men dempet ikke ting seg, kunne man snakke om inngrep (KS) Så lenge, skulle jeg ligge med bena høyt... Men det hjelper jo ikke... Og gubben jobber veldig mye, jeg kan ikke bli sengeliggende alene hele dager heller.... Jeg er så fortvilet... Og det gjør så vondt, at fy ¤#"%¤&¤%#&¤/&%/&%!!!!!!!!!!!!!! Noen råd, tips, eller oppmuntring eller hva som helst???!!
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 STAKKARS deg . Det høres ikke godt ut å være så hoven. Det er veldig ubehagelig, det er sikkert. Er godt du er så langt på vei hvis du skulle måtte ta KS. babyen er jo ganske så ferdig nå.
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 uff høres ikke kjekt ut.... har heller ikke noen gode tips....har selv sinnsykt hevelse i føttene,og føler ikke noe hjelper.... eneste trøsten er at det ikke er farlig for bebisen om de må ta den ut snart..... kan anbefale deg en bok serie som er kjempe bra som du kan ha med å lese i sengen om du vil da:) en serie av diana gabaldon.... 1. bok heter: under jegermånen kjempe lett lest og tiden går kjempe mye fortere..... kan bestillen på bokkilden.no til 99 kr..... er ikke noe bok menneske til vanlig, men har nå lest serien ferdig på 3 uker....:)anbefales:) blei litt utenom, men men...lykke til videre:)
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Ja, tanken på at jeg er så langt, er jeg ikke redd.... Men redd hvis jeg må gå som dette i 5 uker til kanskje.... Det er langt ifra godt, sitter med bena høyt nå, det svir skikkelig fordi...
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 frøya79*fødeklar*<3: Tusen takk for svar.... Det er jo et veldig godt tips du kom med da, angående bøkene.... Skal virkelig vurdere det..... Men det er som du sier og, ingen fare om de må gjøre noe, noe jeg tror de kanskje ikke gjør føre siste utvei hehe Masse lykke til til deg og;)
jurgita&runa&trym Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 heia snuppa, huff det hørtes ikke bra ut...håper de på ullevål skal finne på nokka for å hjelpe deg!!!! vi har nå nettopp kommet fra køben...var veldig fint og veeeeeldig varmt...så fikk kjenne ka det er for nokka å bli hoven jeg å... men nå er jeg hjemme og skal holde meg inne mest mulig, hvis ikke vi finner på nokka neste uke klem fra "oss"
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 hallo shnuppa:) jaa-a håper de kan gjøre noe snart, det er så vondt... sliiiten............. åå du fikk merke hevelser du og? ille eller? ja det er jo inne vær nå, jeg får prøve å ikke bli frista til å ut, for jeg kan bare ikke, det er så vondt med den hevelsen, bare av å gå på do på natta feks og, klarer nesten ikke.... så du sier noe, mest mulig inne.... men skal ut å spise på bursdagen min da, på tirsdag.. hehe:P håper alt er bra ellers med dere da shnuppene hihi.... klemmer tilbake til tuttene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå