Gjest Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 skal ferske mannen til venninna mi -på oppdrag fra henne. Vi veit han er der, bare ikke hvor..
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 hehehehe måtte le litt nå...... men seriøst....la det ligge
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 veit du; det er så mye greier som jeg ikke kan gå inn på her at vi trenger å sette han i klisteret
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 nettby anser jeg for Norges største sjekkested på nett.
3 rosa og en blå Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Hmm hvordan vet dere at han er der da? Det jo mange slike nettsteder og det er jo flere 1000 medlemer der så å finne han uten at dere vet hvor han er jo samme å lete etter ei nål i høyet..
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Ingen aning...men hvordan i alle dager har dere tenkt å finne ham da, tviler på at etablerte menn er annet enn veldig anonyme på slike steder inntil de vet hvem de har på "kroken". Får hun ikke snika på pc`n hans da? anet ikke om det ekisterer fortsatt,men vet enkelte har brukt eros eller hva det nå heter som "sex-sjekkested" tidligere i hvertfall. Husker ei venninne hadde oppdaga at kjæresten drev å chata innpå det stedet der...hun sjekka loggen hans etter endel rar oppførsel.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Hehe.. Jeg så en i dag, som hadde skrevet i presentasjonen sin "er en frustrert samboende mann som søker ei jente for...." osv osv... Dette var på Møteplassen. Sjekk Møteplassen, Blink, Sukker, Nettby, Match Facebook kan jo også brukes som sjekkested da, med alle flørteapplikasjonene som finnes der nå...
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 han er så dum og eier ingen skrupler, så om jeg så skal sjekke opp samtlige som matcher han, skal det gjøres..
Nemesis Skrevet 6. juli 2008 #12 Skrevet 6. juli 2008 på sexdate.no og på cupido.no er det mange som avtaler treff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå