Gå til innhold

kan dere gi meg adressene til ulike nettsjekkingsstder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ferske mannen til venninna mi -på oppdrag fra henne. Vi veit han er der, bare ikke hvor..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehehe måtte le litt nå...... men seriøst....la det ligge

Skrevet

sol chat hvis den finnes fortsatt.

Skrevet

veit du; det er så mye greier som jeg ikke kan gå inn på her at vi trenger å sette han i klisteret

Skrevet

match.com tror jeg det er noe som heter

Skrevet

nettby anser jeg for Norges største sjekkested på nett.

Skrevet

Hmm hvordan vet dere at han er der da?

Det jo mange slike nettsteder og det er jo flere 1000 medlemer der så å finne han uten at dere vet hvor han er jo samme å lete etter ei nål i høyet..

Skrevet

Ingen aning...men hvordan i alle dager har dere tenkt å finne ham da, tviler på at etablerte menn er annet enn veldig anonyme på slike steder inntil de vet hvem de har på "kroken".

Får hun ikke snika på pc`n hans da?

anet ikke om det ekisterer fortsatt,men vet enkelte har brukt eros eller hva det nå heter som "sex-sjekkested" tidligere i hvertfall.

Husker ei venninne hadde oppdaga at kjæresten drev å chata innpå det stedet der...hun sjekka loggen hans etter endel rar oppførsel.

Skrevet

Hehe.. Jeg så en i dag, som hadde skrevet i presentasjonen sin "er en frustrert samboende mann som søker ei jente for...." osv osv...

Dette var på Møteplassen.

Sjekk Møteplassen, Blink, Sukker, Nettby, Match

Facebook kan jo også brukes som sjekkested da, med alle flørteapplikasjonene som finnes der nå...

Skrevet

han er så dum og eier ingen skrupler, så om jeg så skal sjekke opp samtlige som matcher han, skal det gjøres..

Skrevet

på sexdate.no og på cupido.no er det mange som avtaler treff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...