bustebartepin Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 I morgen veldig tidlig kjører vi til Hamsun land i nord, skal til svigers sommerhus. Ungene gleder seg til båtliv, fiske og ikke minst bestemor og bestefar tid, vi voksne gleder oss i tillegg til kveldsturer på leira i midnattsol.. Lille snuppa vet ikke helt hva som venter men blir nok gledelig overrasket tenker jeg. Huset deres ligger på ei lita øy, for å komme seg over er man avhengig av fjæra så er det flo må man bare vente litt! Passer jo perfekt når man er på ferie synes vi; skuldrene senkes og klokka er ikke lengre så viktig. Laaangt å kjøre er det jo men de sorgene tar vi ikke på forskudd. Nå har jeg ei trøtt lita snuppe på fanget, er nok på tide å starte kveldsstellet. Dritgrei: Vælkommin hjem att!!! Phantomet: Deg vil jeg nok tenke ofte på; lykke til!! Sommerklem fra meg!
dritgrei hei hei! Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 hei bustebartepin, takk for hilsen og god tur til det landet som er vakrest av alle land... sol og fjære og den spesielle leirelukte! kos dere masse masse! god sommer og klem til deg!
phantomet Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Ønsker deg og dine en riktig flott ferie! *smiler* Det er hyggelig å vite at noen tenker på meg nå i innspurten.. Lykke ønskninger tas imot med takk! Klem klem
Plutseliten :) Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 God tur og god ferie! Høres ut som en avlappende og deilig ferietur,kos dere masse )
frøydis m/ 4 Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 God ferie!!!! Høres ut som sånn ferie både små og store har godt av,- og besteforeldre med :-))) Kos dere og lad batterier sommerklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå