Gå til innhold

Weeeee! Kjøpt vogn jeg også!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom Bekkestua og Lilleprinsen.no og kjøpte Teutonia spirit s3 2008 modell med beige fashionbag. Kjøpte rød fashion sportsdel. Den er SÅÅÅÅÅ fiiiiiin! :o)

Kjøpte også EasyKid vinterpose som er på tilbud. Knallfin den og!

Gleder meg bare mer og mer til bebisen kommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer=) Håper du blir fornøyd med valget=)

Er helt sykt hvor "mer og mer"man gleder seg når man er ute og kjøper nye ting til babyen... man tror liksom gledestoppen er nådd, men d her er jo helt vildt:o)

Vi var å kjøpte oss bilstol til snuppa i går, og da vi monterte den i baksetet holdt jeg på å turne altså=) fikk tårer i øyekroken jeg!!

og da sambo holdt dunposen i armene å lulla med den så ble jeg jallefall helt satt ut og på gråten!!!

ååååå nå må tiden gå fort ass!!!!!=)

Skrevet

Takk takk! :o)

Ja, det er sant det - gleder meg bare mer og mer og mer...Nå gleder jeg meg så jeg nesten sprekker. Jeg er jo så syyyykt nysgjerrig på hvordan lille sukkerbollen ser ut!! Skulle ønske jeg hadde røntgen-syn så jeg kan se hva hun driver med når det romsterer på det verste i magen.. hihi. Hun koser seg sikkert da :o)

Sambo er så glad for at det er sommer og jeg går bare å jubler med tanke på at den er snart over :P Vil jo at oktober skal komme I GÅR!!!

Men, det er rart med det.. nå ble det enda mer virkelig at bebisen snart kommer, når vi kjøpte vogn. Samtidig merker jeg at jeg ble ekstra nervøs nå for at noe skal gå galt... :S

Skrevet

Hvordan blir det oppi bagen med vinterpose?? Tror du det er god plass, også med tanke på om man skulle få en stor beibis?? Må jo pakkes både i pose og tepper...

Har så lyst på den vogna,men har en veninne som påstår at bagen blir alt for liten på vinteren....?? Har du peiling på om Easykid vinterpose er mindre enn voksipose??

Skrevet

Teutonia Spirit S3 er en romslig og smidig barnevogn. Spirit S3 har et stort svingbart forhjul som kan låses.

Rammen har flate rør i aluminium, noe som gir en pen, stabil og sportslig design.Sitteinnsatsen er vendbar, romslig og med full liggestilling. Leveres både i Teutonias klassiske farger og i nye "motefarger"

.Kalesje som felles ned lydløst

Vendbar innsats

Høydejusterbart håndtak

Romslig varekurv

Stabil 3-punktsfjæring

Svingbart og låsbart forhjul

Vekt:

Sportsvogn med hjul: 14.3 kg

Utvendige mål, cm:

Lengde: 110 cm

Bredde: 62 cm

Høyde: 58 cm

Sammenslått sportsvogn med hjul, cm:

Lengde: 88 cm

Bredde: 62 cm

Høyde: 58 cm

Innvendig mål sittelde, cm:

Sittehøyde under kallesje: 58 cm

Sitteinnsats total lengde: 90 cm

Sittelde bredde: 33 cm

virker romslig den da=) fin var den også chellbell!!

http://www.barnevognguiden.no/teutonia/teutonia-spirit-s3.html

Skrevet

S3 er sikkert stor nok den første vinteren. Jeg hadde den til min desemberjente på 4,5 kg sammen med en stor skinnpose (Kaiser=Simo). Men, så må jeg si at Teutonia blir litt liten mtp å bruke den hele vognperioden, noe smal og kort i rygg. Til alt hell hadde vogna vår bremser som viste seg å være defekte, så i garantitiden ble den byttet ut med en TFK Joggster Twist som er en av markedets romsligste. Veldig fornøyd. Ellers er jeg hellig overbevist om at idealvogna desverre ikke finnes i jungelen der ute, alle vognene har + og - sider. Lykke til i jakten!

Skrevet

Så vidt jeg har hørt er EasyKid sin vinterpose mye mindre en voksi fordi den kan lages om til spebarnspose ved å ta av en del av posen. Sånn sett blir det kjempe praktisk og godt og lunt for bebisen i posen.

Posen ligger nede i vognen nå og det er masse av plass til både saueskinn, tepper, poser, stor baby og trekk over der igjen!

Jeg regner med at jeg får en 4 kilos sukkerbolle så for meg er det viktig at vognen er litt romslig.

Skrevet

Lagt ut bilde av vognen nå.

Vi valgte beige dypvogn og dyp rød som sportsvogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...