2gullklomper Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Jeg lurer på om jeg ka ligge i solarium? Jeg er 5+1 Har hørt fra noen at det ikke gjør noe, mens andre sier fyfy. Hvorfor er det fyfy?
Hikken Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Det er ikke farlig, bare pass på at du ikke bli overopphetet :-) Sett på vifta ;-)
nickiii Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 det er bare farlig om man ligger veldig lenge i sol/solarium/badstu el lignede som er varmt,og man kjenner at man blir uvell..da er det på tide å kjøle seg ned.. husk å drikk rikelig først=) kos deg!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Det er som de to andre sier ikke farlig hvis man unngår å bli overopphetet. Har man viften på fullt blir det jo svinkaldt så det er jo enkelt å unngå Jeg tar sol men tar ikke så lenge om gangen som jeg tok før, fordi man jo får lettere pigmentflekker og flekkete brunfarge når man er gravid. Ligger kortere enn før så jeg skal oppdage det i tide hvis huden blir rar i fargen:)
2gullklomper Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2008 ok. Ja har lest litt forskjellig! Takk for svar:) Tok litt sol nå i kveld, skal til tyrkia på fredag, så litt godt å ha litt farge på kroppen:) Så lenge det ikke er til fare for huleboern da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå