Gå til innhold

Solarium? Er det farlig? Hvorfor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg ka ligge i solarium? Jeg er 5+1

Har hørt fra noen at det ikke gjør noe, mens andre sier fyfy.

Hvorfor er det fyfy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke farlig, bare pass på at du ikke bli overopphetet :-) Sett på vifta ;-)

Skrevet

det er bare farlig om man ligger veldig lenge i sol/solarium/badstu el lignede som er varmt,og man kjenner at man blir uvell..da er det på tide å kjøle seg ned..

husk å drikk rikelig først=)

kos deg!

Skrevet

Det er som de to andre sier ikke farlig hvis man unngår å bli overopphetet. Har man viften på fullt blir det jo svinkaldt så det er jo enkelt å unngå;)

 

Jeg tar sol men tar ikke så lenge om gangen som jeg tok før, fordi man jo får lettere pigmentflekker og flekkete brunfarge når man er gravid. Ligger kortere enn før så jeg skal oppdage det i tide hvis huden blir rar i fargen:)

Skrevet

ok. Ja har lest litt forskjellig! Takk for svar:)

Tok litt sol nå i kveld, skal til tyrkia på fredag, så litt godt å ha litt farge på kroppen:) Så lenge det ikke er til fare for huleboern da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...