smilan Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Noen andre i denne gruppa som har sinnsykt lyst på røyk? Jeg blir snart gaaaal
2gullklomper Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Ja da er vi to.. er sur å gretten. Jeg må si jeg har hatt en til dagen, jeg fant d ut på lørdag.. Sliter veldig:(
kosemoms♥med ny spire Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Jeg sliter også veldig.... Mye værre en sist faktisk, trodde det skulle bli lettere denne gangen, men neida! Men har faktisk begynt å snuse, bare for å dempe det værste nikotinbehovet :S Hvis ikke tror jeg at jeg ville blitt gaaaaaaal for lenge siden!
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Har mer lyst til at fosteret skal få ligge der i et sunt og friskt miljø enn jeg har lyst på en røyk for å si det sånn,,,
3barnsmor? Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Ikke jeg, jeg har slutta og skal aldri begynne igjen jeg
smilan Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2008 Trodde faktisk dette skulle være en lett greie med en liten i magen, men - hva skjer a? Ønsker jo ikke å røyke heller akkurat...
3barnsmor? Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Med førstemann sleit jeg litt med å klare å slutte å røyke,men satte det til maks 5 om dagen og røyka det mildeste av det milde og etter 14 dager så slutta jeg. Det var hardt første dagene men så gikk det som en drøm.
Heidi med to gutter + spire Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 heldigvis konstant kvalm, så røyk frister pent lite:) sluttet med en gang jeg tisset positivt:) tips; sutte på kjærlighet på pinne:)
minimee->Trym Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Sliter med å slutte å røyke jeg også... Har dager som jeg ikke røyker noe særlig, men hatt dager hvor jeg har dampa skikkelig... Er helt forferdelig!!! Lovte meg selv at jeg skulle klare å slutte, men ville ikke stresse for mye med det pga SA faren... Men jeg vil jeg vil, og får ikke til :-(((
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Ja jeg har. Men jeg skal ikke. skal ikke skal ikke skal ikke. Jeg har veldig lyst. men men slik er det. får vente til man er ferdig, men da er det lissom dumt å begynne igjen også. he he Men man kan bli mindre gal av å ikke røyke
Spent Hattiec... Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 SA-faren? Det er ikke påvist noen SA-fare ved røykeslutt hos mor, uansett hvor stresset hun blir. Det er bare en unnskyldning folk har fortalt oss for å slippe å ha dårlig samvittighet. SA-faren er MYE STØRRE om man fortsetter å røyke. Jeg trodde det samme som deg helt til jeg fant fram litt fakta og begynte å lese litt om emnet. Røkte de ti første dagene av svangerskapet selv jeg, så det er ikke ment som noen moralsk pekefinger dette- bare som en advarsel hvis det virkelig er SA du bekymrer deg om!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå