Sommer..... Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Noen som kan tipse om en plass de har kjempe fine kjoler og ikke så alt for dyre..... Takker:-)
BettyBoob Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 skulle til å skrive floyd selv kjøpte meg en rå kjole der til kr 650,- tidligere i sommer! husk at det nå er salg over hele fjøla da!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 hehe. floyd har ikke min type kjoler, men de er fine å se på på andre. hehe. ellers er det vel en butikk på strømmen ved siden av kappahl som har litt sånne "fest"aktige kjoler som er inn nå. Stroppeløse, litt over kneet og med sånn liv under puppene, med sløyfer osv! klønete forklart. om du skal ha helt lang kjole vet jeg ikke..
Sommer..... Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2008 Har dæm hjemmeside da? Finner ikke adr din heller....
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Kan anbefale Eden Brud på Grunerløkka. www.edenbrud.no
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 adressen min?! hehe.. nej, altså den ligger på grunerløkka ved siden av kaffebrennerie og vis a vis shoelounge. FLOYD BUTIKKDRIFT AS, GRÛNERLØKKA THORVALD MEYERSGT 53 0555 OSLO eller www.floyd.no
Sommer..... Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2008 Nei uff skrev jeg din adr, mente ikke den men Floyd ja...hihihihi Takker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå