Gå til innhold

Vil vite kjønnet...?...


smilan

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne vite hva det blir jeg...

Det er så praktisk for meg i den situasjon jeg er i...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi klarer ikke holde oss, vî er for nysjerrige! Vi MÅ vite det... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker ikke å vite kjønnet, vi er nysgjerrige, men føler det er mest naturlig for oss å ikke vite. Visste det ikke forrige gang heller, og vi syns det ble ekstra spennende og prikken over i`en nå de viste fram hvilket kjønn babyen vår var:) Vi følte hele svangerskapet at det ble en gutt, men jammen meg så var det ei jente som hadde lurt oss hele tida:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil, men bf vil ikke. Hehe.. Tror det kan bli vanskelig for meg å ikke røpe det.. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før jeg fikk nr en var jeg bombesikker på at jeg ikke ville vite hva det var. Men uka før ul kom det frem i lyset at vi begge to var altfor nyskjerrig til ikke å få vite hvis de kunne se det. Og da fikk jeg bekreftet magefølelsen på at det var jente i vente :o)

 

Blir nok å få vite denne gangen og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt meg å ikke vite det, men mannen skal vite det, så da blir det nok til det;) Han vil jo plent at det skal være en gutt da, så det blir morsomt å se reaksjonen viss det er ei jente=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang fikk mannen min viljen sin, så da fikk vi vite kjønnet på ul. Men denne gangen er det min tur til å bestemme, så da skal det være en overraskelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det er jo sååå spennende å ikke vite det;-) Vi visste det ikke med de to første. (Har en gutt og ei jente fra før..)Mannen min ønsker kanskje å vite det denne gangen, men jeg skal prøve alt jeg kan på å overtale han til det motsatte. (Jeg tror jeg skal få det til:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke vite hvilket kjønn det er men det vill pappaen.

Vi får se om jeg klarer å holde meg. Liker å ha kontrold på alt.

Jeg tror at om jeg får vite hva det er kan det hende jeg går baserk med å handle masse klær og ting...

Best å ikke vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ei jente og en gutt fra før. Var like spennende hver gang, da vi ikke ville vite kjønn på forhånd. Denne gangen har jeg lyst til å vite det på forhånd, men faren må overbevises først... Spiller ingen rolle om det blir gutt eller jente, så mest praktiske årsaker til at jeg vil vite det. Sist hadde jeg nemlig funnet fram og vasket alle de rosa kjolene og bodyene, som jeg selvsagt ikke fikk brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke vite det.

Har en gutt og en jente fra før, visste det ikke med noen av dem.

Synes det er litt av spenninga, gå å vente og tippe på hva det kan være.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...