Gå til innhold

Noen som er 4+5? Når er din termin?


gima

Anbefalte innlegg

Jeg vet at jeg kunne ha funnet det ut på annet vis, men jeg skal liksom ikke engasjere meg så mye siden jeg har mistet to ganger før i år...:) Ble bare så nysgjerrig.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er 4+5 i dag og har termin 12. mars. Håper for deg at denne lille spiren setter seg godt fast og vokser godt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er to dager lenger enn deg. 5+1 i dag og har termin den 10.03.09. Ser at vi er like gamle:) er dette din første? Gratulerer så masse. Krysser fingrer og tær for at det går bra for deg denne gangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha.... Jeg håper også at den lille spiren min klorer seg fast denne gangen. :)

 

Da vet jeg ca termin... Jeg antar bare at jeg er 4+6 for jeg ble gravid uten å få mens først (etter siste SA). Kan være lengre på vei også, men tviler på at jeg er kortere.

 

Lykke til med svangerskapet begge to! Og ja- dette blir forhåpentligvis min første. Er det din første også Sana?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, det er min første:) Har ingen graviditetssymptomer bortsett fra ømme pupper og "glemmer" innimellom at jeg er gravid. Men når jeg tenker på det veksler jeg mellom å være kjempeglad og kjemperedd for at noe skal være galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...