Vitamin Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Noen som har? Bruker dere krem eller noen annet for lindre kløing? ??
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 nei har d ikke nå..men har vært plaget m soleksem tidligere..men jeg ville brukt litt av eurax kremen jeg..d lindret når jeg hadde fått insektsstikk her om dagen ,å d begynnte å klø større deler rundt stikket.. ellers kan du jo prøve alove vera? lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå