Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Begynte å få masse, konstante kynnere allerede for en uke siden, da jeg var 17 uker på vei. Dette kommer igjen hvis jeg stresser. På det verste kan de komme rett etter hverandre (nesten konstant) og vare resten av dagen. Ringte føden da jeg syntes det var litt tidlig (fikk ikke kynnere i det hele tatt før uti tredje trimester sist), og hun sa jeg burde legge meg ned, men at det ikke var farlig så lenge det ikke gjorde vondt. Andre som har det så tidlig?
ChellBell - har født! Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Syns jeg husker å ha lest at det er mange her inne som har fått det like tidlig og enda tidligere. Jeg fikk kynnere fra uke 14 og har hatt mange av dem.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Jeg hadde det så tidlig i forrige svangerskap. Er visst ikke vanlig for førstegangs. Kunne til slutt omtrent ikke gjøre noen ting før det kom. Varte hele svangerskapet og ble slitsomt etterhvert. Er rundt 16uker nå og har fått det de siste dagene. Værst på kveldene.
fru lykkelig Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Jeg begynte med kynnere tidlig. (2.gangs gravid) Blei 100% sykmeldt fra uke 18. Er nå i uke 28 og har fortsatt mye kynnere, men ikke så harde som var i begynnelsen. Skal på undersøkelse denne uka på fødepol for å sjekke modning og sånn så da får vi se om de har hatt noen virkning så tidlig. De ville ikke undersøke meg tidligere i tillfelle det framprovoserte til rier. Det er mange som sier at kynnere er helt normalt og ingen ting å bry seg om. Men jeg har fått beskjed om å ligge mest mulig. Kynnerene var såpass harde at jeg måtte puste meg igjennom de og hadde menssmerter og nedpress. Er nok et tegn fra kroppen som ber oss om å ta det mer med ro. Håper det går over hos deg! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå