Gå til innhold

Når begynner dere med vanlig seng?


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Magnus har ikke skjønt hvordan han klaterer ut av sprinkelsengen enda, synes egentlig det er veldig greit! :-)

 

Har vugge som lille babyen skal bruke de første mnd, men rundt juletider må nok han overta sprinkelsengen. Vi får voksesengen jeg hadde da jeg var liten. Kjempe stas!! Den er utrolig fin...må bare males litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Linea har heller ikke kommet seg ut av sengen, så vi beholder sprinkelsenga så lengde det er mulig. Har kjøpt en på ikea som man kan ta av den ene siden på etterhvert som de blir større (hadde min gamle sprinkelseng og den var ikke slik, men den overtar Linus). Tror den kan holde en stund til, nevøen vår insisterte på å sove i sprinkelsenga når han var hos svigers frem til han var nesten 4 år! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke aktuelt å bytte seng ennå... Men naboen her som har en gutt som er en mnd eldre enn våre, har byttet. Mest pga at han ville sove i samme seng som broren.. men det har gått fint det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas har heller ikke prøvd seg på å klatre ut av senga si. Han skal bytte rom i sommer, men senga beholder han så lenge han ikke klatrer ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...