Gå til innhold

3D bilde av min lille gutt :) noen som vil se? (samme som 3.trimester)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la inn bilde av min lille gutt. Var på UL på torsdag på vekstkontroll og var så heldig å få se 3D :)

La inn et bilde av min lille gutt på profilen min. jeg var da 32+1 uker på vei :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åssen kom du inn på profilen din????? er det i orden hos deg??

Skrevet

Jeg har ikke scannet det, men tatt bilde av UL bildet fra speilreflekskameraet :)

Skrevet

jeg kommer meg inn på min side..og der ligger bildet..kanskje det tar litt tid for å bli offentlig? aldri lagt inn bildet før..

Skrevet

Kommer ikke inn til noen bilder hos deg, jeg.

Skrevet

hm..vente å se om det kanskje tar litt tid..nettopp lagt det inn..for det ligger på min side..under offentlige bilder.

Skrevet

ser ingen bilder hos deg, men jeg kommer heller ikke inn på min egen profil.så derfor jeg lurte på åssen du kom inn på diin profil. trodde det var nede hos alle

Skrevet

jeg kommer meg inn på profilen din, men ikke inn på bilder. der er det bare et rødt kryss...

Skrevet

aldri lagt inn bilde..nå er det der hehe..stod jo haket ut som ikke vis bilde..

Skrevet

hehe, da så :)

fikk sett det nå, og det var jo utrolig detaljert! nesten som et "ordentlig" bilde :) kan jo virkelig se trekkene hans. utrolig søt da :)

Skrevet

ja jeg ble imponert over hvor godt jeg kunne se han :) Aldri vært på 3D før :) Så det var jo veldig morsomt :)

Skrevet

Åååh, så nydelig:-)

Hvor var du ?

Jeg skal på 3D ul på onsdag, er 32+1 etter ul terminen da. Men 34+2 etter mens termin som følges av lege og jordmor. Vi har vært veldig spent på hva vi egnetlig kom til å få se, så det var veldig artig å få sett ditt bilde!!

Gleder oss så utrolig mye:-D

Skrevet

Ålesund sykehus. Hadde ikke forventet å få se 3D jeg da:) Så det var en positiv overraskelse:)

Var iallefall kjempegøy å se :) Fikk se i farger, men printeren var svart/hvitt da :)

Gjest Tale30
Skrevet

Så fantastisk! Trodde ikke resultatet av slik UL var så detaljert som dette! Han ser helt nydelig ut :)

Skrevet

herrefred hvor bra det var!!!! syyykt. gleder meg utrolig masse til jeg skal på 3d ul. har ikke vært det før jeg heller og venter selv nr 3:-)

Skrevet

ssssssååååååå nydelig da:) kjempe skjønn liten gutt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...