Trulte76 Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Jeg la inn bilde av min lille gutt. Var på UL på torsdag på vekstkontroll og var så heldig å få se 3D La inn et bilde av min lille gutt på profilen min. jeg var da 32+1 uker på vei
Buble Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Såå utrolig nydelig! Sikker på at dette ikke er 4D eller noe? For det var skikkelig bra! Du kan være fornøyd der ja!:-)
Trulte76 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2008 hun sa det var 3D. jeg aner ikke. Jeg synes det var veldig tydelig bilde. Helt imponert
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Skikkelig bra bilde! Du var heldig, får så klare ble ikke mine....
Trulte76 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2008 da jeg var på ordinær UL også..da var det vanlig UL. Var de veldig klare de også. Trur det er ganske nytt apparat de har, men stor flatskjerm Ser tilbake til de UL bildene jeg har av mine to eldste så er de ikke i nærheten engang. Men første gang jeg har sett 3D dette da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå