Gjest Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 ...og som ikke ble gravide da, hvordan går det med dere? Når har dere IKM nå? Jeg var en av de (mange) som fikk positiv test i uke 26, er jo bare så vidt 5-6 uker på vei. Er inne på 1.tri nå og venter på dere! Babystøv til alle! **************
3barnsmor? Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 slenger meg på denne jeg også.Går inn i min 5 uke i dag
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Så koselig at du tenker på oss fortsatt Hvordan går det med graviditeten din NewMom? Får håpe spiren din klamrer seg fast all the way!! Jeg har ikm om to uker og to dager!! EL i disse dager.. Så nå er det hopping i høyet regelmessig (annenhver dag, og kanskje litt til...). Håper det klaffer nå!! Er så klar!!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 blåser babystøv på dere så kan vi dele symptomene
M-Tos Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Jeg var ikke helt sikker på når jeg hadde EL, men "hang" inne på uke 26 med dere. Det gikk ikke i boks, selv om jeg et øyeblikk trodde det. TR kom 6 dager på overtid! Det har aldri skjedd før. Ble lurt, gitt. Nå aner jeg virkelig ikke når jeg skal forvente verken EL eller IKM, får bare håpe på det beste. Lykke til alle som har, og alle som ønsker seg, spire i magen!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Lykke til M-Tos Håper det blir bebis på oss snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå