Gå til innhold

Dere som hadde ikm i uke 26...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...og som ikke ble gravide da, hvordan går det med dere? Når har dere IKM nå?

 

Jeg var en av de (mange) som fikk positiv test i uke 26, er jo bare så vidt 5-6 uker på vei. Er inne på 1.tri nå og venter på dere!

 

Babystøv til alle! **************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slenger meg på denne jeg også.Går inn i min 5 uke i dag

Skrevet

Så koselig at du tenker på oss fortsatt :)

 

Hvordan går det med graviditeten din NewMom? Får håpe spiren din klamrer seg fast all the way!! :)

 

Jeg har ikm om to uker og to dager!! EL i disse dager.. Så nå er det hopping i høyet regelmessig (annenhver dag, og kanskje litt til...). Håper det klaffer nå!! Er så klar!!

Skrevet

blåser babystøv på dere :) så kan vi dele symptomene :)

Skrevet

Jeg var ikke helt sikker på når jeg hadde EL, men "hang" inne på uke 26 med dere. Det gikk ikke i boks, selv om jeg et øyeblikk trodde det. TR kom 6 dager på overtid! Det har aldri skjedd før. Ble lurt, gitt. Nå aner jeg virkelig ikke når jeg skal forvente verken EL eller IKM, får bare håpe på det beste. Lykke til alle som har, og alle som ønsker seg, spire i magen!

Skrevet

Lykke til M-Tos :) Håper det blir bebis på oss snart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...